سند تحول فرهنگی جنوب کرمان با افق چند ساله تدوین می شود/ تشکیل کارگروه تدوین سند تحول فرهنگی

بهرام مسلمی مهنی گفت: کارگروه تدوین سند تحول و توسعه فرهنگی جنوب استان کرمان به ریاست امین کامرانی کار اجرایی خود را آغاز کرده است.

«بهرام مسلمی مهنی» در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از تداوم برگزاری نشست های هم اندیشی تدوین سند تحول و توسعه فرهنگی جنوب کرمان خبر داد و گفت: با توجه به ضرورت توسعه فرهنگی منطقه بنابراین سند تحول فرهنگی جنوب کرمان با افق چند ساله تدوین می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بیان کرد: قصد داریم با استفاده از ظرفیت اساتید و نخبگان و انجام کار پژوهشی، اولویت های فرهنگی جنوب کرمان را شناسایی کرده و این سند را براساس آن تدوین کنیم.

 

وی تاکید کرد: سند توسعه پیشرفت فرهنگی هر شهرستان با توجه به ظرفیت های موجود هر منطقه به صورت متفاوت تدوین می شود.

 

مسلمی مهنی با بیان این مطلب که کلیه نقاط ضعف و قوت فرهنگ جنوب کرمان شناسایی می شود، عنوان کرد: نباید هیچ موردی از قلم بیفتد و برای این مهم تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان این مطلب که از کلیه ظرفیت های موجود برای تکمیل سند تحول استفاده می کنیم، اظهار کرد: از تمام نخبگان فرهنگی، هنری و قرآنی برای تحقق این مهم استفاده می شود.

 

وی احیای فرهنگ بومی مناطق جنوب کرمان را از اولویت ها دانست و ابراز کرد: می طلبد اصالت فرهنگی  این مناطق را به وسیله ظرفیت های خودمان حفظ و احیا کنیم.

 

مسلمی مهنی در خاتمه از تشکیل کارگروه تدوین سند تحول و توسعه فرهنگی جنوب استان خبر داد و اضافه کرد: این کارگروه به ریاست امین کامرانی کار اجرایی خود را آغاز کرده است.

کد خبر 1208993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha