صادرات ۳۰۰ میلیون دلاری مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل

نایب رییس هیات مدیره مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل از صادرات ۳۰۰ میلیون دلاری این مجتمع طی سال گذشته خبر داد.

حمیدرضا خوروش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در حاشیه آیین تجلیل از خبرنگاران آران وبیدگل و کاشان گفت: مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل طی سال گذشته افزون بر ۳۰۰ میلیون دلار صادرات داشته است و در حالی به عنوان صادر کننده ملی معرفی شد که به دلیل شرایط تحریم، شاهد کاهش صادرات در کشور بودیم.

 

نایب رییس هیات مدیره مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل افزود: این مجتمع سالانه افزون بر یک هزار تن فولاد تولید می کند و ۵۰ درصد محصولات آن به ۱۵ کشور جهان صادر می شود.

 

خوروش در ادامه اظهار داشت: یک هزار و ۵۰۰ نیروی جوان تحصیل کرده و بومی در مجتمع فولاد کویر آران و بیدگل مشغول به کار هستند که با اجرای طرح های توسعه ای برنامه جذب تعداد زیادی نیروی تحصیل کرده در دستور کار قرار دارد.



نایب رییس هیات مدیره مجتمع فولاد کویر افزود: این مجتمع در نظر دارد با استفاده از نظرات نخبگان آران و بیدگل یک برنامه چهار ساله برای توسعه در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی تهیه و اجرا کند.

 

حمیدرضا خوروش افزود: مجتمع فولاد کویر همواره مصمم به حرکت در راستای حفظ محیط زیست است و به هیچ قیمتی حاضر به صدمه به محیط زیست نبوده و نخواهد بود و در راستای حفظ محیط زیست حدود ۷۰ هکتار جنگل کاری در قالب کاشت افزون بر ۲۰ هزار اصله درخت در اطراف این مجتمع انجام شده است و خروجی پساب این شرکت با ایجاد و راه اندازی تصفیه خانه به صفر رسیده است.

 

شهرستان آران و بیدگل در شمال ترین نقطه استان اصفهان واقع شده است و بیش از ۸۰۰ واحد صنعتی در این شهرستان مستقر است.

 

کد خبر 1208997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha