حفظ انقلاب و دستاوردهای آن از وظیفه همه مسئولان است

سردار اکبری گفت: حفظ انقلاب و دستاوردهای آن محدود به زمان و مکان نیست و هر مدیری باید به عنوان هدایتگر با بصیرت در حوزه مسئولیت و حوزه کاری خود کار کند و در راستای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن بکوشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، سردار «علی محمد اکبری» همایش «روز قشر بسیج کارمندی» که در سالن همایش اداره کل جهاد کشاورزی استان برگزار شد، با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، دوران کوتاه ۲۸ روزه مسئولیت شهید رجایی را منشأ خدمات بسیاری در تاریخ انقلاب برشمرد که در اذهان مردم ماندگار شده است.

 

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تلاش شبانه روزی، احساس مسئولیت، رسیدگی به وضعیت مستمندان و نیازمندان از ویژگی های شهید رجایی است که این خصوصیات چیزی به غیر از مردم داری، مردم یاری و مردم نوازی نیست.

 

وی ادامه داد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با تجلیل کفایت نمی کند؛ بلکه باید از شهیدان الگوبگیریم و این مناسبت ها برای الگوگیری است.

 

سردار اکبری با تبیین تفاوت فرمانده و مدیر اظهار کرد: فرماندهی جوهره ای از رهبری است و مدیر هدایت کننده است و آدرس مسیر را نشان می دهد؛ ولی فرمانده همراهی می کند.

 

وی، حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن را وظیفه همه مسئولان دانست و گفت: حفظ انقلاب و دستاوردهای آن محدود به زمان و مکان نیست و هر مدیری باید به عنوان هدایتگر بابصیرت در حوزه مسئولیت و حوزه کاری خودکار کند و در راستای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن بکوشد.

 

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری، امیدآفرینی و جهاد تبیین را خواسته مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: جهاد تبیین به معنای گفتن واقعیت ها و خدمات قبل و فعلی و همچنین جلوگیری از تحریف است، که وظیفه همه کسانی می باشد که توان بیان دارند.

 

این مقام ارشد نظامی در ادامه بایدها و نبایدها و چالش های فراروی دولت اسلامی و مسئولین در نظام اسلامی را تشریح و بر مصادیقی همچون؛ سلامت اقتصادی و اخلاقی، مبارزه با فساد، کار جهادی، قانون گرایی، خردگرایی، عدم دلبستگی مسئولین و پرهیز از رفتارهای طاغوتی، ایمان به اهداف، پرهیز از حیف و میل بیت المال، پرهیز از ویژه خواری و کم کاری، مبارزه با سلطه جهانی و عدالت، تأکید کرد.

 

کد خبر 1209007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha