عاشورا نشان داد هدایت و سعادت بشر تنها از مسیر ولایت و امامت ممکن است

حجت الاسلام مجیدی گفت: عاشورا برای پای امام ایستادن همه بهانه ها را از ما گرفته است و عاشوا نشان داد هدایت بشر به غیر از ولایت و راه سعادت او به غیر از امامت ممکن نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «سید مصطفی مجیدی» در مراسم سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) که شب گذشته (چهارشنبه 2 شهریور) در استان مقدس امامزاده آمنه خاتون(س) قزوین بیان کرد: قیام امام حسین (ع) حیات دارد و در حوزه اجتماعی اثرگذار بوده و در جامعه اسلامی جریان ساز بوده و همه آموزش ها و پیام های این قیام در جامعه ما جاری است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ادامه داد: امروز در اقصا نقاط دنیا و حتی در بلاد کفر هم پرچم امام حسین (ع) بالاست و حادثه کربلا با وجود اینکه به جهت زمانی یک روز بود ولی سراسر درس و عبرت بود و همه درس ها و عبرت های آن زنده و اثرگذار است.

 

وی عنوان کرد: ظلم ستیزی، شهادت طلبی، تبعیت از امام و وفاداری به ولی زمان معارف ارزشمند و الهی عاشورا است و باید باور داشته باشیم که این درس ها و عبرت های عاشورا زنده است چراکه باید با بهره گیری از این مقدمه به هدف نهایی اسلام برسیم.

 

حجت الاسلام مجیدی اظهار کرد: عاشورا برای پای امام ایستادن همه بهانه ها را از ما گرفته است و عاشوا نشان داد هدایت بشر به غیر از ولایت و راه سعادت او به غیر از امامت ممکن نیست.

 

وی خاطر نشان کرد: اگر می خواهیم از کربلا به ظهور برسیم باید خودسازی داشته باشیم و روی این مهم توجه ویژه کنیم.

کد خبر 1209009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha