۲۴ واحد صنعتی شیروان غیرفعال و راکد است

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شیروان گفت: ۲۴ واحد صنعتی شیروان غیرفعال و راکد و ۶ واحد نیمه فعال است.

«عبدالله گلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان با بیان اینکه این شهرستان 67 واحد صنعتی دارد، خاطرنشان کرد: از این تعداد 37 واحد صنعتی با اشتغالزایی 930 نفر فعال، 24 واحد غیرفعال و راکد و 6 واحد نیمه فعال است.

 

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شیروان با بیان اینکه مهم ترین عامل اشتغال پایدار صنعت است، عنوان کرد: همچنین طی این مدت دو پروانه بهره برداری شده و توسعه یافته که میزان سرمایه گذاری آن، 134 میلیارد و 300 میلیون ریال با اشتغالزایی 21 نفر بوده است.

 

گلی با اشاره به برنامه های هفته دولت اضافه کرد: در هفته دولت امسال دو طرح تعاونی پوشش بیتا پلاستیک( انواع ظروف پلاستیکی) و طرح مشاغل خانگی پشتیبان(کاپشن) با مجموع، 69 میلیارد ریال و اشتغالزایی 13 نفر به بهره برداری خواهد رسید.

 

وی تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون، 21 جواز تاسیس صنایع در این شهرستان صادر شده که سرمایه گذاری پیش بینی شده آن، 12 هزار و 340 میلیارد ریال با اشتغالزایی هزار و 145 نفر است.

 

وی بیان کرد: طی پنج ماهه امسال، دو هزار و 829 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی شهرستان صورت گرفته که از این تعداد، دو هزار و 225 واحد عدم احراز تخلف گزارش شده، 563 پرونده به ارزش 7 میلیارد و 100 میلیون ریال به تعزیرات معرفی شده که از این تعداد، 14 پرونده مربوط به قاچاق کالا به ارزش، هزار و 50 میلیارد ریال است.

 

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شیروان با اشاره به گشت مشترک این اداره با تعزیرات، جهاد کشاوررزی، دامپزشکی و بهداشت افزود: در این مدت 258 مورد گشت بازرسی مشترک صورت گرفته، 116 مورد شکایت مردمی به صورت حضوری به اداره مراجعه داشته اند که 81 مورد حل و فصل، 20 مورد منجر به تشکیل پرونده و 15 مورد در حال بررسی است.

 

کد خبر 1209025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha