۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح های برق رسانی هزینه شد

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان شیروان گفت: طی هفته دولت امسال، ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح های برق رسانی شیروان هزینه شده است.

«میثم ربانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان از افتتاح ۱۰ طرح این شرکت با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال از محل پروژه های جاری شهرستان در هفته دولت امسال خبر داد و عنوان کرد: امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته تعداد طرح های شرکت توزیع برق شهرستان، ۴۰ درصد و از لحاظ ریالی ۱۹۸ درصد افزایش داشته است.

 

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان شیروان اظهارکرد: با توجه به وضعیت تابستان امسال، این شهرستان کم ترین نرخ خاموشی را در استان داشته و ۲۰ درصد خاموشی ها کاهش یافته و تمامی نقاط ضعف شبکه های هوایی رفع شده است.

 

ربانی با بیان اینکه ادارات دولتی شیروان بیشترین بدهی را به اداره برق دارند، اضافه کرد: امسال جهت تامین برق پایدار و خدمات رسانی، ۶۰ هدف در این شرکت هدفگذاری شد که ۴۰ هدف به ثمر رسیده است که طرح ها نامگذاری، اجرایی و بهره برداری شد، ۶ ماهه سال دوم با اجرایی شدن ۲۴۵ میلیارد ریال پروژه یکی از شرکت های پیشتاز شهرستان در اجرا و تعداد محسوب شد.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مسائل جغرافیایی شهرستان عملیات برق رسانی شیروان با هزار و ۳۰۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و هوایی ، ۸۰۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و هزار و ۵۰۰ دستگاه ترانسفورماتور انجام می شود.

 

ربانی تصریح کرد: شهرستان شیروان ۷۲ هزار مشترک برق دارد که از این تعداد، ۴۹ هزار و ۳۴۸ مشترک شهری و ۲۱ هزار و ۵۳۰ مشترک روستایی است.

 

کد خبر 1209050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha