آغاز به کار مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان فارس

مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان فارس در شیراز کار خود را آغاز کرد که تا ۵ شهریور ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف و امور خیریه در استان فارس ویژه برادران و خواهران بالای ۱۸ سال، کار خود را از امروز (پنج شنبه 3 شهریور) در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان، دعاخوانی، مدیحه سرایی و همخوانی با حضور ۳۰۰ نفر از برگزیدگان مرحله شهرستانی آغاز کرد و این مسابقات تا 5 شهریور ادامه خواهد یافت.

این مسابقات ساعت 9 صبح از امروز برای برادران در حرم مطهر حضرت سید علاالدین حسین (ع) شیراز و برای خواهران در تالار «معلم» شیراز برگزار می شوند.

مسابقات رشته ‌های دعاخوانی و مدیحه‌ سرایی بانوان امروز و رشته‌ های قرائت تحقیق و ترتیل و حفظ قرآن کریم در روز جمعه برگزار خواهد شد و مسابقات رشته های دعاخوانی، اذان، مدیحه ‌سرایی و همخوانی بخش آقایان در روز پنج‌ شنبه و مسابقات رشته‌ های قرائت تحقیق و ترتیل و حفظ قرآن کریم نیز روز شنبه برگزار خواهند شد.

داوران این مرحله از مسابقات در بخش بانوان شامل «محسن یاراحمدی»، داور لحن، «حامد ولی ‌زاده»، داور صوت، «معتز آقایی»، داور حسن حفظ، «محمدباقر ماهانی»، داور تجوید، «حمید ایماندار»، داور وقف و ابتدا و در بخش بانوان شامل «حوریه عقبایی»، داور وقف و ابتدا، «زهرا صریحی ‌نژاد»، داور حسن حفظ، «مرضیه فیروززاده»، داور لحن، «فاطمه عیدی ‌پور»، داور صوت و «زینب نصیری»، داور تجوید است.

کد خبر 1209075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha