برگزاری جام بازی های رایانه ای در کانون «شهدای مسجد بیت الله» فسا

مرزبان از برگزاری سومین دوره جام بازی های رایانه ای (Pes) ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «شهدای مسجد بیت الله» شهرستان فسا خبر داد.

«محمدصادق مرزبان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در فسا، گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «شهدای مسجد بیت الله» شهرستان فسا، سومین دوره جام بازی های رایانه ای (Pes) برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهدای مسجد بیت الله» شهرستان فسا با اشاره به اینکه این مسابقات به همت واحد رایانه این کانون فراخوان داده شده است، افزود: این سومین سال است که مسابقات بازی های رایانه ای در کانون «شهدای مسجد بیت الله» برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات ویژه گروه های مختلف سنی برگزار می شود، عنوان کرد: امکان شرکت در جام بازی های رایانه ای برای بچه های مسجد در مقطع سنی نهم، متوسطه دوم و بزرگسال مهیا است.

 

مرزبان خاطرنشان کرد: هزینه نام نویسی در این مسابقات برای هر نفر 10 هزار تومان بوده و بچه های مسجد تا پنجم شهریور ماه مهلت دارند برای شرکت در مسابقات جام بازی های رایانه ای نام نویسی کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهدای مسجد بیت الله» شهرستان فسا اظهار کرد: در پایان این مسابقات نیز به نفرات برتر جوایزی نفیس اهدا می شود.

 

مرزبان در پایان از بچه های مسجد در گروه سنی نهم، متوسطه دوم و بزرگسالان برای نام نویسی و شرکت در سومین دوره جام بازی های رایانه ای کانون فرهنگی هنری «شهدای مسجد بیت الله» شهرستان فسا دعوت کرد.

 

کد خبر 1209076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha