رئیس مجلس شورای اسلامی از سد معشوره کوهدشت بازدید کرد

قالیبات با بازدید از سد معشوره شهرستان کوهدشت در جریان جزئیان این طرح مهم استان لرستان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمد باقر قالیباف» امروز (3 شهریور) در دومین روز از سفر به استان لرستان از سد معشوره به عنوان یکی از طرح های مهم نیمه کاره استان لرستان بازدید کرد.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه استاندار لرستان، نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسولان استان از پروژه سد "معشوره" در شهرستان کوهدشت بازدید و در جریان جزئیات این طرح مهم قرار گرفت.

 

سد "معشوره" استان لرستان مصوب سفر نخست هیات دولت یعنی حدود ۱۴ سال پیش است و قبل از آن نیز بارها در دولت‌های مختلف به‌عنوان یکی از مطالبات جدی مردم مطرح شده و وعده اجرا گرفته است و در جریان سفر دولت سیزدهم به لرستان نیز عملیاتی شدن این سد مورد تاکید رییس جمهور قرار گرفت.

 

لرستان با بیش از ۱۳۰ رودخانه دائمی و فصلی با طول حدود ۹ هزار کیلومتر در دو حوضه کارون و کرخه معادل ۱۲ درصد از آب‌های جاری کشور را در اختیار دارد و ساخت این سد از اصلی ترین مطالبات مردم و مسوولان استان به شمار می رود.

 

قالیباف روز گذشته در سفری دو روزه به منظور نظارت ستادی ، بازدید از شهرستان ها و برخی طرح های مهم وارد لرستان شد و عصر امروز شورای اداری با حضور وی برگزار می شود.

کد خبر 1209081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha