مسابقات قرآن کریم اوقاف در زاهدان برگزار می شود

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان سیستان و بلوچستان گفت: چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امورخیریه در محل دانشکده علوم قرآنی زاهدان برگزار می شود.

«حجت الاسلام و المسلمین محسن مومنی مقدم» مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان بیان داشت: مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امورخیریه جمعه ۴ شهریورماه در محل دانشکده علوم قرآنی زاهدان برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اظهار داشت: مسابقات این دوره در رشته‌های حفظ کل قرآن، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء(مرحله شهرستانی و استانی)، حفظ پنج جزء(مرحله شهرستانی و استانی)، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، تفسیر عمومی قرآن کریم،‌ اذان،‌ دعاخوانی، مدیحه‌سرایی برگزار می شود.

 

وی افزود: این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان در رده سنی بالای ۱۸ سال برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: از ۶۵۰ نفر ثبت نام شده در مرحله شهرستانی، ۱۶۳ نفر به مرحله استانی راهیافتند که ۶۵ نفر از شهرستان زاهدان ۵۶ نفر منطقه سیستان و ۴۲ نفر از منطقه بلوچستان می باشند.

 

مومنی مقدم بیان داشت: رشته های حفظ، قرائت تحقیق و ترتیل در استان داوری می شود و رشته های اذان دعاخوانی و تواشیح ضبط شده و توسط داوران غیر بومی قضاوت خواهد شد.

کد خبر 1209086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha