جمع بندی برنامه های هفته دولت باید باعث رفع القائات بیگانه و جنگ روانی دشمن باشد

آیت الله عبادی گفت: اطلاع رسانی و ارائه درست اقدامات یکساله دولت سیزدهم در هفته دولت باید باعث امیدآفرینی در جامعه، رفع القائات بیگانه و جنگ روانی دشمن باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (۳ شهریور) در دیدار با سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با گرامیدشت هفته دولت و یاد شهید رجایی و باهنر، اظهار کرد: در بیش از ۴۰ سالی که از انقلاب می گذرد، دولت های مختلف با سیاست های متفاوتی آمدند که خیلی جاها صالح نبود و باید براساس قانون اساسی و مصوبات زیربط یک سیاست که پیاده کردن اسلام عملی و خدمت به مردم بود را انجام می دادند که اگر این اقدام به صورت طولی انجام می شد اکنون در کشور مشکل نداشتیم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مشکلات کشور ناشی از سلیقه ای عمل کردن دولت ها است، گفت: در اواخر هم که ناامیدی تزریق می کردند اما به لطف خداوند فرصت جدید ایجاد و برای مردم مایه امیدواری شد در عین حالی که مشکلات به ارث مانده و برخی ناکارآمدی ها هنوز خود را نشان می دهد.

 

وی بیان کرد: در یکسالی که گذشته کارهای زیرساختی مهمی توسط دولت سیزدهم انجام شد که امیدواریم اطلاع رسانی و ارائه درست اقدامات یکساله دولت سیزدهم در هفته دولت باید به گونه ای باشد که مایه امید مردم شود.  

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه گاهی مشکلی وجود ندارد اما القائات به گونه ای است که جامعه احساس مشکل می کند در صورت که اینگونه نیست، افزود: جمع بندی برنامه های هفته دولت باید در جامعه موجب رفع القائات بیگانه و جنگ روانی دشمن باشد و اجمال برنامه سال آینده هم ارائه شود.

 

«محمدهادی زاهدی‌وفا»، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این دیدار با بیان اینکه هفته دولت فرصت مغتنمی برای ارائه عملکرد دولت در یکسال گذشته است، اظهار کرد: هدف از سفر ما این است که برای سال جاری با توجه به شعار محوری که مقام معظم رهبری در مورد اشتغال و دانش بنیان فرمودند یک ارزیابی از بحث اشتغال زایی داشته باشیم و اینکه برنامه های پایان سال وزارتخانه چگونه خواهد بود.

 

«جواد قناعت»، استاندار خراسان جنوبی هم با اشاره به اینکه در هفته دولت شاهد برگزاری جشن پایان گازرسانی به استان هستیم، افزود: تا آذرماه شاهد پایان کار گازرسانی به تمام واحدهای صنعتی استان خواهیم بود که یکی از دستاوردهای دولت سیزدهم است.

 

 

کد خبر 1209090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha