پویش «مشق مهربانی» در خراسان جنوبی آغاز شد

خسروی گفت: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، پویش «مشق مهربانی» به همت بهزیستی خراسان جنوبی جهت کمک به دانش آموزان نیازمند اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمد خسروی» امروز (۳شهریور) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که بهزیستی به آن توجه دارد کمک به دانش آموزان نیازمند و تحت پوشش است تا بتوانند بدون دغدغه در مسیر علم و دانش قدم بردارند.

 

سرپرست معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به پویش «مشق مهربانی» گفت: در آستانه سال تحصیلی جاری و بازگشایی مدارس، به منظور بهره مندی از ظرفیت مشارکت آحاد مردم، شرکت‌ها، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی در تامین و تهیه نوشت افزار دانش آموزان زیرپوشش سازمان، پویشی با عنوان «مشق مهربانی» از یکم تا بیستم شهریور برگزار می‌شود. 

 

وی ادامه داد: کمک ‌های جمع‌آوری‌شده در اسرع وقت در اختیار دانش‌آموزان نیازمند شناسایی‌ شده این نهاد حمایتی در استان قرار خواهد گرفت.

 

وی بیان کرد: تمرکز فعالیت‌های بهزیستی بر روی تامین نوشت افزار ، پوشاک، کیف وکفش است و ادارات، مجتمع‌ها و مراکز بهزیستی در کلیه شهرستان ها آماده جمع آوری وسایل مورد نیاز برای دانش آموزان بی بضاعت هستند. 

 

خسروی عنوان داشت: تمامی شرکت‌ها، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی و شرکای اجتماعی سازمان، خیران، موسسات خیریه و هم استانی های عزیز می‌توانند از طریق شماره کارت 6367957079939448، شماره حساب بانک مرکزی 4180034541947696 یا از طریق شماره گیری کد دستوری #۲۴۶۸*۷۲۴* و ارسال عکس فیش به شماره تلفن همراه09154941340 کمک های نقدی خود را واریز نمایند.

 

 

کد خبر 1209132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha