۱۴۸ موکب توسط مردم استان اصفهان برپا می شود

عسگری با اشاره به اقدامات اربعین استان اصفهان گفت: ۱۴۸ موکب توسط مردم استان اصفهان همزمان با اربعین حسینی در کشور عراق برپا می شود.

«جعفر عسگری« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به برنامه ریزی هایی که توسط ستاد اربعین انجام شده، اظهارداشت: خیرین از سراسر استان در نقاط مختلف شهرستانی تصمیم به ایجاد 148 موکب در کشور عراق همزمان با اربعین حسینی گرفته اند.

 

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان افزود: اصفهان سومین استان کشور در برپایی این موکب ها بوده که با تشکیل 17 کمیته تخصصی ذیل ستاد اربعین خدمت رسانی به زائران را انجام می دهند.

 

وی ادامه داد: در سطح شهرها و مسیرهای مواصلاتی به سمت مرز عراق هم موکب هایی توسط مردم برپا و خدمات رسانی به زائران انجام می شود که البته رعایت اصول ایمنی و همچنین کنترل ترافیک به موکب داران تذکر داده شده است.

 

عسگری با اشاره به کمک به تسهیل سفر زائران اربعین گفت: تامین امنیت، سلامت، تردد و خدمت رسانی به مسافران و زائران انجام می شود و تیم های نظارتی بر عملکرد حمل و نقل بار و مسافر نظارت دارند.

 

وی اجرای برنامه های فرهنگی به مناسبت اربعین را مورد توجه قرار داد و اذعان داشت: در سطح شهرها و روستاها مراسم هایی برای افرادی که در مراسم اربعین عراق شرکت نمی کنند اجرا می کنند.

 

به گفته رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان، توزیع بسته های فرهنگی به زائران و همچنین مردم به مناسبت اربعین شهادت امام حسین(ع) و یارانش انجام می شود.

 

 

 

 

کد خبر 1209134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha