پروژه‌های عام المنفعه در صومعه سرا به بهره برداری رسید

همزمان با دومین روز از هفته دولت پروژه‌های عام المنفعه در صومعه سرا به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، همزمان با دومین روز از هفته دولت با حضور مسئولان شهرستان صومعه سرا پروژه‌های عام المنفعه در صومعه سرا به بهره برداری رسید.

 

*بهره برداری از آسفالت راه‌های روستایی

 همزمان با دومین روز از هفته دولت، با حضور فرماندار، مسئولان صومعه‌سرا و جمعی از مردم، آسفالت دو رشته راه روستایی در روستاهای خشکرودبار و بیشه گاه بخش ضیابر با ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

 

 

*بهره برداری از پروژه‌های برق رسانی

۷ پروژه برق رسانی بصورت همزمان در روستای چکوور بخش ضیابر با ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

 

*افتتاح کارگاه سفال و رزین

با حضور سید ایمان قربانی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری صومعه سرا کارگاه سفال و رزین در مرکز آموزش فنی وحرفه ای با اعتبار ۲۰۰میلیون تومان جهت تجهیزات کارگاهی وکوره افتتاح شد.

 

 

*دیدار با خانواده شهید قاسم زارع

گفتنی است، همزمان با دومین روز از هفته دولت، فرماندار و دادستان صومعه سرا با پدر گرامی شهید قاسم زارع در روستای بهمبر ضیابر دیدار کردند.

 

«مهدی صفاتی» با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: عزت، امنیت و اقتدار کشور در منطقه و جهان مدیون مجاهدت ها، رشادت ها، صبر و استقامت خانواده های سرافراز شهداء و ایثارگران کشور است.

 

فرماندار صومعه‌سرا افزود: همه ما باید همیشه یاد و خاطره شهدای عزیز ایران اسلامی را زنده نگه داریم و فراموش نکنیم، ایثارگری شهیدان و خانواده‌های  آن‌ها بوده که ما در امنیت و آسایش زندگی می‌کنیم.

 

 

وی با بیان اینکه تکریم خانواده معظم شهدا وظیفه تمامی مسئولان است گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا و دلجویی از این قشر فداکار و ولایتی، روحیه خدمت رسانی را در بین مسئولان دوچندان می‌کند.

کد خبر 1209136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha