۴۲ کیلومتر راه در کردستان به بهره‌برداری رسیده است

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم تاکنون ۴۲ کیلومتر انواع راه اصلی و بزرگراه در این استان مورد بهره برداری قرار گرفته است.

عرفان مرادی مدیرکل راه و شهرسازی کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: راه یکی از عناصر مهم پیشبرد اهداف توسعه‌ای هر جامعه‌ای محسوب می‌شود، به همین سبب توسعه راه‌ها توسعه همه جانبه را به دنبال خواهد داشت.

 

 

مرادی افزود: در استان کردستان و در راستای توسعه راه‌ها و زیرساخت‌های حمل و نقل استان پروژه‌های متعددی تعریف شده و در جای‌جای استان عملیات راهسازی در جریان است.

 

 

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان بیان کرد: از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم، تکمیل قطعات باقیمانده احداث باند دوم کریدور بزرگراهی غرب کشور، احداث باند دوم همدان - سنندج (گردنه صلوات آباد)، بهسازی راه اصلی سقز -مریوان، بهسازی راه اصلی سنندج -مریوان - باشماق، بهسازی راه اصلی قروه -سریش آباد -بیجار و بهسازی راه اصلی کامیاران -مریوان ازجمله پروژه‌های راهسازی استان هستند که با شتاب مناسب ادامه یافته و در طول این یکسال ۴۲ کیلومتر راه جدید مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

 

 

وی اظهار امیدواری کرد: با تامین منابع مالی لازم که شرط اصلی در پیشبرد اهداف تعریف شده در همه حوزه‌ها و به ویژه راهسازی است، در آینده شاهد ارتقای شاخص‌های برخورداری از راه مناسب در استان کردستان باشیم.

 

 

کد خبر 1209173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha