۹۳ طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان سمنان افتتاح شد

همزمان با دومین روز از هفته دولت،طی مراسمی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کابینه سیزدهم مراسم افتتاح همزمان ۹۳ پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان ، مراسم افتتاح همزمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان سمنان، با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کابینه سیزدهم، استاندار سمنان و نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس به میزبانی سالن شهید مطهری سمنان برگزار شد.

 

در این مراسم ۹۳ پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان سمنان ویژه هفته دولت با اعتبار ۶۲۸ میلیارد تومان در بخش‌های راه، بهداشت و درمان، شهرداری، حمل و نقل و راهداری و… به صورت متمرکز به بهره برداری رسید.

 

«محمد بهرامی»با اشاره به اینکه ۹۳ پروژه عمرانی امروز به صورت متمرکز افتتاح می‌شوداظهار کرد: امروز همچنین شاهد آغاز عملیات ۱۰ طرح نیز با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان در شهرستان سمنان هستیم.

 

فرماندارسمنان با بیان اینکه مجموعاً در شهرستان سمنان ۱۰۳ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۷۷۸ میلیارد تومان افتتاح یا کلنگ زنی شد، اضافه کرد: از مجموع طرح‌های آماده بهره‌برداری در هفته دولت امسال در شهرستان سمنان، ۸۹ طرح عمرانی و چهار طرح اقتصادی است.

 

وی بیمارستان سوانح سوختگی، مدرسه ۱۲ و شش کلاسه و پروژه‌های راهسازی و… را در زمره مهمترین طرح‌های افتتاح شده امروز در شهرستانسمنان برشمردوافزود: با افتتاح طرح‌های اقتصادی شهرستان سمنان ۵۸ فرصت شغلی ایجاد شده است.

کد خبر 1209177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha