بیمارستان ۳۲ تختخوابی قاین جهت احداث نیازمند تعیین زمین مطلوب است

زاهدی وفا گفت: یک زمین برای ساخت بیمارستان جدید در قاین در نظر گرفته شده بود که مورد تایید وزارت بهداشت نیست و ابتدا باید یک زمین دیگری طبق ضوابط وزارت بهداشت خریداری و تعیین شود و سعی خواهیم کرد تا در اولین فرصت این طرح اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمدهادی زاهدی وفا» امروز (3 شهریور) در در بازدید از درمانگاه دکتر مظفر کریمی شهر قاین اظهار داشت: به لطف خدا در قاین یک عزم و اراده جدی برای انجام و مشارکت در کار خِیر وجود دارد.

 

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه بیان کرد: یک زمین برای ساخت بیمارستان جدید در قاین در نظر گرفته شده بود که مورد تایید وزارت بهداشت نیست و با استفاده و کمک مشارکت های مردمی تلاش خواهیم کرد تا بیمارستان 32 تختخوابی تامین اجتماعی قاین تاسیس شود.

 

وی ادامه داد: زمین این بیمارستان بررسی خواهد شد و امیدواریم کار اجرایی بیمارستان هر چه زودتر آغاز شود و با کمک خیرین با فراهم کردن آن ضوابط لازم وزارت بهداشت در این شهرستان بتوانیم برای تمام اقشار شاهد افتتاح این بیمارستان باشیم.

 

زاهدی وفا در خصوص زمان کلنگ زنی بیمارستان جدید قاین گفت: متاسفانه زمین خریداری شده تایید نشده است و باید یک زمین دیگری طبق ضوابط وزارت بهداشت خریداری و تعیین شود و سعی خواهیم کرد تا در اولین فرصت این طرح اجرایی شود.

 

 

 

کد خبر 1209200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha