تکنولوژی۵۳ سایت تلفن همراه در کردستان ارتقا یافت

حکمت با اشاره به اینکه بهبود سطح کیفی خدمات تلفن همراه اول از اولویت های منطقه است، گفت: در همین راستا تکنولوژی۵۳ سایت موبایل در یک سال اخیر ارتقا یافته است.

«آزاد حکمت» مدیر مخابرات منطقه کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان با بیان اینکه ارتقا و نصب و راه‌اندازی تکنولوژی‌های 3G و 4G شرایط ارائه خدمات با کیفیت بالاتر به مشتریان را فراهم آورده است، افزود: بهره‌مندی مشتریان از اینترنت همراه و برقراری ارتباط پایدار و بدون مشکل از دستاوردهای این اقدام بشمار می‌رود.

 

 

وی با اعلام اینکه از تعداد 53 سایت مذکور، تکنولوژی 26 سایت آن از 2G به 3G و تکنولوژی 27 سایت دیگر نیز به 4G ارتقا یافته است، خاطرنشان کرد: دسترسی آسان و سریع به محتواهای موجود در فضای مجازی، حضور آنلاین دانش‌آموزان و دانشجویان در کلاس‌های غیرحضوری، انجام برخی از امورات و کارهای اداری و ارسال سریع پیام مشتریان از طریق VOICE و دیتا از مزایای فنی این پروژه‌ها است.

 

 

مدیر مخابرات منطقه کردستان اظهارداشت: برای اجرای این پروژه‌ها و تامین تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری مطابق با استانداردهای جهانی در این حوزه مبلغ 370 میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است.

 

 

وی با اشاره به این مهم که ایجاد زیرساخت‌ها و ارائه خدمات مخابراتی یکسان به مشتریان به منظور تحقق اهداف و برنامه‌های عدالت اجتماعی در دستور کار منطقه قرار دارد اضافه کرد: پروژه ارتقا تکنولوژی سایت‌های مذکور نیز در نقاط شهری، روستایی و جاده‌ایی به اجرا در آمده است.

 

 

حکمت بیان داشت: پروژه‌های دیگری برای ارتقا تکنولوژی سایت‌های تلفن همراه در سطح استان در دست اقدام است که بر اساس اولویت‌های فنیِ مورد نظر عملیاتی خواهند شد.

 

 

وی رشد تعداد مشتریان جدید تلفن همراه اول در استان را یادآور شد و گفت: با توجه به ارزیابی‌های مختلف به لحاظ کیفی و بر اساس معیارهای مشخص شده، می‌توان به تحقق اهداف و برنامه‌های عملکردی این شاخص در استان اشاره کنیم.

 

 

مدیر مخابرات منطقه کردستان، تعداد مشتریان تلفن همراه در استان را بیش از دو میلیون و 281 هزار و 550 مشترک در قالب شماره‌های دائمی و اعتباری با ضریب نفوذ 153 درصد اعلام کرد.

 

 

کد خبر 1209207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha