ویژگی دولت سیزدهم مردمداری و مردم محوری است/ ارتقاء دهستان آسمان آباد چرداول به بخش در دستور کار است

بهرام نیا با بیان اینکه ویژگی دولت سیزدهم مردم داری و مردم محوری است، گغت: هفته دولت یادآور دولت مردمی مکتبی و انقلابی است که دولت سیزدهم با تاسی از این دولت، گفتمان مردم محوری را سرلوحه کار خود قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام در دومین روز از هفته دولت در دیدار با حجت الاسلام« محمد جواد قنبربیگی» امام جمعه شهرستان چرداول،  اظهار کرد: سه ویژگی مهم دولت سیزدهم در وعده صادق، مردمی بودن و اجتناب از حاشیه خلاصه می شود.

 

« حسن بهرام نیا» تصریح کرد: هفته دولت یادآور دولت مردمی مکتبی و انقلابی است که دولت سیزدهم با تاسی از این دولت، گفتمان مردم محوری را سرلوحه کار خود قرار داده است.

 

وی با بیان اینکه ویژگی این دولت مردم محوری و تلاش برای توسعه و آبادانی بدون هر گونه حاشیه ای است، افزود: سفرهای استانی رییس جمهوری یکی از مصادیق مردم محوری است که اوج این مردم محوری اربعین پیش رو است.

 

استاندار ایلام بیان کرد: پس از یک سال از عمر دولت سیزدهم با واسطه تلاش رییس جمهوری و دست اندرکاران مشکلات برجای مانده از دولت قبل برطرف شده است.

 

بهرام نیا  با اشاره به اینکه  طی یک سال اخیر در حوزه معیشت مردم و کارهای زیرینایی و زیرساختی اقدامات خوبی انجام شده است، گفت: امیدواریم بتوانیم با همراهی و مساعدت همه خدمتی در خور و شأن مردم داشته باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه تبدیل و ارتقاء دهستان آسمان آباد چرداول به بخش، به هیئت دولت ارسال شده است، ابراز کرد: پرونده تبدیل و ارتقاء دهستان آسمان‌آباد به بخش با تایید و امضای وزیر کشور، برای تصویب نهایی به هیات دولت ارسال شده است.

 

 

کد خبر 1209210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha