افتتاح طرح ها و کلنگ زنی پروژه ها امید آفرین و موجب ایجاد نشاط در جامعه می شود

حجت الاسلام قنبربیگی با بیان اینکه افتتاح طرح ها و کلنگ زنی پروژه ها امید آفرین و موجب ایجاد نشاط در جامعه می شود، گفت: باید در راستای ایجاد نشاط و امید، باید اطلاع رسانی صحیحی انجام شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین« محمد جواد قنبر بیگی» امام جمعه  شهرستان چرداول در این دیدار با تقدیر از دغدغه های استاندار ایلام در پیگیری امور مردم، گفت: در این مدت استاندار و معاونین و مدیران کل رفت و آمدهای فراوانی را به شهرستان چرداول داشتند که معلوم است با عزم جدی پیگیر حل مشکلات استان و از جمله چرداول هستند.

 

وی با بیان اینکه معتقدیم که این دولت، دولت پیگیر و کاری است، گفت: این دولت مثل دولت گذشته همه چیز را به برجام گره نزد و از روز اول این قضيه را کنار گذاشت و به پیگیری کارها از درون پرداختند که امیدهای فراوانی را بوجود آوردند هر چند قسمت اقتصادی هنوز کار دارد که آن هم باید هر چه زودتر برطرف شود.

 

امام جمعه چرداول یادآور شد: در دولت گذشته که امکانات و آب بیشتر و گرما کمتر بود هر روز قطعی برق داشتیم ولی در این دولت که آب کمتر و گرما در همه کشور بیشتر بود، تقریبا قطعی برق نداشتیم که این نشانه این است که با جدیت کار دنبال می شود.

 

حجت الاسلام قنبرییگی گفت: رسانه ای کردن خدمات دولت آنطوری که باید باشد نیست، یعنی باید قدرت رسانه ای در کل کشور به نحوی باشد که روایت غالب امیدواری و اعلام کارهای انجام گرفته باشد، چیزی که رسانه های خارجی دارند عکس آن را بیان می کنند، یک رسانه باید باشد که با قدرت در این عرصه باشد و روایت غلط را حذف کنند، گرچه تعامل شما با رسانه ها در استان خوب است ولی باید قویتر و دقیق تر باشد.

 

وی با بیان اینکه سفرهای شهرستانی و افتتاح طرح ها و کلنگ زنی پروژه ها امید آفرین و موجب ایجاد نشاط در جامعه می شود. خاطرنشان کرد: دشمنان تلاش دارند که روایت های دیگری داشته باشند که قدرت رسانه ای می تواند روایت های درست را به مردم منتقل کند، دولت حجت الاسلام رییسی، دولت کار و تلاش است اما باید در راستای ایجاد نشاط و امید، باید اطلاع رسانی صحیحی انجام شود.

 

کد خبر 1209211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha