آیین گرامیداشت روز خبرنگار در قزوین برگزار شد

آیین گرامیداشت روز خبرنگار در قزوین با حضور مهدی پور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «سیدرضی آقاسیدی» در آیین گرامیداشت روز خبرنگار که عصر امروز (پنجشنبه ۳ شهریور) در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: با توجه به قرارگیری در هفته دولت و سال گشت حادثه تروریستی انفجار دفتر نخست وزیری در سال ۱۳۶۰، یاد و خاطره شهدای آن حادثه را گرامی داشته و درود ویژه می فرستیم به روح پرفتوح امام امت و همه شهدا که ان شاالله ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قزوین ادامه داد: به مرور زمان رشد و بلوغ صنعت رسانه را می بینیم و در استانی مانند قزوین گذشتگان به نوبه خود تلاش های فاخری داشتند و نسل جدید باید بیشتر همت کرده و این تغییر نسل را با برجستگی در کشور نمایان کنند.

 

وی عنوان کرد: در این سال ها که گذر از صوت به فراصوت است و پیشرفت را شاهد هستیم، با جود زحمات بسیاری که قابل تقدیر است، هر جا رشدی رخ داده از طریق فعالیت رسانه بوده و جاهایی می توانیم با سنجش ضریب نفوذ در جامعه خود بازآفرینی هایی داشته باشیم.

 

آقاسیدی اعلام کرد: ما به نمایندگی از تیم ارشد استان برای بلوغ و به رشد مستمر رساندن فضا و صنعت رسانه و کنشگران رسانه ای آمادگی کامل خود را اعلام می کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: جاهایی باید عرصه نگاه مان را توسعه داده و فضای رقابت جزئی خود را افزایش دهیم و فضاهای نو را پیش روی خود قرار دهیم.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قزوین یادآور شد: باید با انسجام و هم افزایی شما و ارتقاء صنعت رسانه به لحاظ کمی و کیفی سطح مطالبه گری را مبتنی بر منفعت عامه داشته باشیم و اگر جایی احساس کنید مدیری به دنبال تثبیت منافع خود است صدای شما(خبرنگاران) به عنوان موذنان جامعه باید بلند شود.

 

کد خبر 1209247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha