افتتاح و‌ کلنگ‌زنی پروژه‌های متعدد همزمان با هفته دولت در اندیمشک

جهانگیری گفت: در هفته دولت پروژه‌های متعددی در شهرستان اندیمشک افتتاح و‌ کلنگ‌زنی خواهد شد که از شاخص‌ترین آنها، پروژه‌های انتقال آب غدیر و افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی دوکوهه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» امروز (پنجشنبه ۳ شهریور) در آئین غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای اندیمشک که به مناسبت هفته دولت برگزار شد اظهار کرد: در هفته دولت پروژه‌های متعددی در شهرستان اندیمشک افتتاح و‌ کلنگ‌زنی خواهد شد که از شاخص‌ترین آنها، پروژه‌های انتقال آب غدیر و افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی دوکوهه هستند.

 

فرماندار اندیمشک افزود: استاندار خوزستان بر موضوعات اشتغال، ساخت و تکمیل مسکن ملی برای محرومان تأکید ویژه‌ای داشته‌ است و ما در تلاش هستیم تا هر چه سریع‌تر مشکلات تأمین زمین برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن برطرف شود و متقاضیان به راحتی بتوانند در سامانه ثبت نام و روال اداری را طی کنند.

 

وی با بیان اینکه حجم سرمایه‌گذاری در اندیمشک فوق‌العاده است اذعان کرد: روز گذشته با دعوت از مدیرعامل صندوق سرمایه‌گذاری امید (وابسته به بانک سپه)، بازدید از کارخانه سیمان اندیمشک صورت گرفت و وی قول مساعد داد ظرف یک سال آینده فاز اول این کارخانه را راه اندازی کند.

 

جهانگیری تصریح کرد: کارخانه بزرگ فولاد زاگرس با همت نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی در مسیر احداث قرار گرفته و طی بازدید میدانی در روز نخست آغاز هفته دولت از آن صورت گرفت، روند احداث آن رضایت بخش بوده و تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

وی با اشاره به اینکه به همت همه مدیران دستگاه های اجرایی و شورای تأمین، اشتغال شهرستان اندیمشک در آینده نزدیک دگرگون می‌شود خاطر نشان کرد: پیگیری احداث شهرک صنعتی فناوری در شهرستان اندیمشک در دست پیگیری است.

 

کد خبر 1209262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha