پسماند بلای جان مازندران/بودجه ملی برای رفع مشکلات نیاز داریم

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به مشکل پسماند مازندران که به بحران تبدیل شده، گفت: چاره اندیشی از سوی دولتی ها برای رفع مشکل پسماند مازندران مورد انتظار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌ حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۳شهریور) در آئین بهره برداری از ۹۳۵ پروژه عمرانی که با حضور «محمد مخبر» معاون اول رئیس جمهور در بابلسر برگزار شد،‌ ضمن گرامی داشت هفته دولت و یادو نام شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: قدردان همت والای دولت سیزدهم برای برداشت گام های اساسی جهت رفع مشکلات مردم هستیم.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه فرصت نوکری و خدمت به مردم ولایتمدار ایران اسلامی و مازندران یک نمعت خدادادی است و خدا را از این بابت شکر گذاریم، افزود: پروژه آبرسانی به چهار شهر بابلسر، بابلکنار، بابل و فریدونکنار یکی از پروژه های ارزشمند دولت بوده که به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه به فرصت ها و مشکلات استان مازندران اشاره و بیان کرد: استان مازندران خدمات ملی می دهد اما بودجه و اعتبارات استانی است که این بودجه کفایت نمی کند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی بابیان اینکه تمام جاده های استان به ویژه مناطق روستایی و کوهستانی نیازمند ترمیم و روکش می باشد، گفت: در حوزه دامداری نیز با مشکل فرسایش مواجه ایم.دامداران به جهت قیمت علوفه و نهاده های دامی دام های خود را به فروش گذاشتند.

 

وی به پیشینه دینداری و انقلابی گری مردم مازندران اشاره کرد و افزود: مازندران از پسماند در رنج است و مواهب الهی این استان در معرض خطر هستند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی بااشاره به تشنگی تالاب های استان، خواستار تغییر رویه دولتی ها برای مدیریت آب های سطحی و باران های سیل آسا شد.

 

وی به خسارت های سیل در چالوس و مرزن آباد اشاره کرد و گفت: رفع نیازمندی های مردمان سیل زده این مناطق مورد انتظار است.

 

به گزارش شبستان، در سفریکروزه معاون اول رئیس جمهور به صورت همزمان ۹۳۵ طرح هفته دولت استان افتتاح و به بهره برداری می رسد که برای این طرح‌ها، چهارهزار و ۴۷۳ میلیارد تومان هزینه شده است. با افتتاح این طرح ها یکهزار و ۵۳۹ نیز مشغول به کار می شوند.

کد خبر 1209272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha