موانع از سر راه پروژه بندر خشک اندیمشک برداشته شوند

حسنوند گفت: بندر خشک اندیمشک نقش کلیدی در کشور خواهد داشت و همه مدیران کل باید کمک کنند تا موانع سر راه این پروژه بزرگ برداشته شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «فریدون حسنوند» شامگاه (پنجشنبه ۳ شهریور) در نشست پیگیری پروژه‌های عمرانی شهرستان اندیمشک که با حضور تعدادی از مدیران کل استان خوزستان و مسئولان این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: در اندیمشک چیزی به نام روز تعطیل نداریم و تمام مدیران باید شبانه‌روز پای کار باشند و در جهت توسعه و آبادانی این شهرستان تلاش کنند و مدیری که این شرایط را ندارد، بهتر است استعفا دهد و جای خود را به یک نیروی توانمند دهد.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی افزود: خط قرمز ما در شهرستان اندیمشک، خدمت بی‌منت به مردم، اشتغال، توسعه و پیشرفت است و مدیران باید تعهد کاری و خدمت بی‌منت را در دستور کار خود قرار دهند.

 

وی اذعان کرد: تا پایان سال ۱۴۰۲ نباید هیچ پروژه نیمه تمامی در حوزه آموزش و پرورش در شهرستان اندیمشک داشته باشیم و رویکرد دولت نیز تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره است.

 

حسنوند تصریح کرد: لازم است آموزش و پرورش با برنامه‌ریزی که انجام می‌دهد، ۲ سال آموزشی عقب افتادگی دوران کرونا را جبران کند و به دنبال نوسازی تجهیزات مدارس هم باشد.

 

وی با بیان اينکه بندر خشک نقش کلیدی در کشور خواهد داشت و همه مدیران کل باید کمک کنند تا موانع سر راه این پروژه بزرگ برداشته شوند عنوان کرد: بودجه جاده امام‌زاده شاهزاده احمد تأمین شده و نیازمند واگذاری آن به پیمانکار و آغاز عملیات اجرایی جاده است که متأسفانه از سوی دستگاه‌های مربوطه اقدامی صورت نگرفته که ضرورت دارد این جاده هر چه سریع‌تر به پیمانکار واگذار و عملیات بهسازی جاده آن آغاز شود.

 

«پیمان جهانگیری» نیز با اشاره به اینکه در شهرستان اندیمشک در تمام حوزه ها کار شده و در دولت سیزدهم اقدامات ویژه‌ای در جهت کاهش محرومیت و حمایت از محرومان صورت گرفته است بیان کرد: در اندیمشک پروژه‌های نیمه تمام وجود دارد که عزم جدی مدیران کل را جهت تعیین تکلیف این پروژه‌ها می‌طلبد.

 

فرماندار اندیمشک ادامه داد: در ایام کرونا در برخی از حوزه‌های عمرانی کم و کاستی‌های وجود داشت که باید عقب‌ماندگی‌ها در زمینه پروژه‌های نیمه‌تمام اندیمشک جبران شود و سرعت اجرایی پروژه‌ها شتاب گیرد.

 

همچنین «علی قربانی» مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان اضافه کرد: طی چند سال اخیر پروژه های متعددی در حوزه‌ نوسازی مدارس در شهرستان اندیمشک احداث شده و ۲۰ پروژه هم در حوزه روستایی و شهری در دست اجرا است که تعداد قابل توجه‌ای از آنها در سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 

«داریوش حسینی» مدیر کل راه و شهرسازی استان خوزستان هم در ادامه، قول مساعد جهت تسریع در روند پیگیری بندر خشک، مسکن ملی، جاده‌های اندیمشک، کمربندی غرب، تکمیل پل کوی نیرو و تأمین زمین برای متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن را داد.

 

کد خبر 1209277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha