زنان ایلامی نماد و اسطوره ایثارگری و از خودگذشتگی در دوران دفاع مقدس هستند

خزعلی با بیان اینکه زنان ایلامی نماد و اسطوره ایثارگری و از خودگذشتگی در دوران دفاع مقدس هستند، گفت: خوشحالیم که امروز در کنار مردمی هستیم که در دفاع مقدس هیچگاه جبهه را خالی نکردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، صبح امروز(۴ شهریور) در بدو ورود به استان ایلام، در گفت و گو با خبرنگاران،  در تپه نورالشهدای شهر ایلام پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا، اظهار کرد: زنان ایلامی نماد و اسطوره ایثارگری و از خودگذشتگی در دوران دفاع مقدس هستند.

 

« انسیه خزعلی» یادآور شد: خوشحالیم که امروز درکنار شهدا هستیم، امیدواریم که بتوانیم دراین مسیر گام های بزرگی برداریم.

 

وی افزود: خوشحالیم که در کنار مردمی هستیم که در دفاع مقدس هیچگاه جبهه را خالی نکردند و برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند که کشور ایران پیروز شود.

 

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، با اشاره به اینکه ایلام ۳۰۰ شهید زن تقدیم نظام اسلامی کرده است، خاطرنشان کرد: زنان غیور ایلامی علاوه براین در پشت جبهه در برابر دشمن هیچگاه صحنه را خالی نکردند و کوتاه نیامدند.

 

«حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام نیز در این مراسم معنوی با عرض خیر مقدم خدمت معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، از ایلامیان بعنوان پیشقراولان دفاع از کشور در دوران دفاع مقدس یاد کرد و گفت: این مردمان بزرگ در دفاع از ایران اسلامی سه هزار شهید والامقام وبیش از ۱۲ هزار جانباز را تقدیم نظام کردند.

 

وی با بیان اینکه امروز به لطف خداوند امروز شاهد پیشرفت روز افزون کشور در همه عرصه ها هستیم، گفت: انشالله این سفر منشأ خیر و برکت برای استان و جامعه مخاطب بانوان فرهیخته این دیار باشد.

 

گفتنی است، «انسیه خزعلی» معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، صبح امروز جمعه(۴ شهریور) همزمان با سومین روز از هفته دولت، در بدو ورود به فرودگاه شهدای ایلام، مورد استقبال رسمی استاندار ایلام و جمعی مسئولان استانی قرار گرفت.

 

کد خبر 1209283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha