مردان و زنان ایلامی تمدن آفرین هستند/ زنان ایلامی در حوزه تولید صنایع دستی در کشور برند هستند

بهرام نیا با بیان اینکه مردم این استان تمدن آفرین هستند و زنان در این امر نقش مهمی ایفا می کنند، گفت: بانوان و زنان این استان، در عرصه های فرهنگی بانوان نقش کلیدی دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام، صبح امروز(۴ شهریور) در نشست معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با فعالین حوزه زنان و خانواده در اسلن شهید رجایی استانداری ایلام، اظهار کرد: زنان  این استان در دوران گذشته به ویژه در دوران ۸ سال دفاع مقدس، نقش مهمی در سطح جامعه و مقابله با مشکلات داشته اند.

 

«حسن بهرام نیا» با بیان اینکه امروز هم زنان همچنان در عرصه های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی و تولید همچنان فعال هستند، افزود: امروز بانوان و زنان این استان، در عرصه های فرهنگی بانوان نقش کلیدی دارند.

 

وی با بیان اینکه تمدن زاییده فرهنگ  است و مردم این استان تمدن آفرین هستند و زنان در این امر نقش مهمی ایفا می کنند، ابراز کرد: زنان استان ایلام در حوزه های اقتصادی فعال  علی رغم همه کمبودهایی که وجود دارد فعال هستند و با عزت نفس و پشتکاری که در وجود زنان ایلامی وجود دارد، واقعا از نوک انگشتان آنان هنر می بارد.

 

استاندار ایلام با اشاره به اینکه زنان استان ایلام در تولید صنایع دستی یکی از رتبه های برتر در سطح کشور را دارا هستند، ابراز کرد: بانوان و زنان استان در حوزه فرش باقی، فرش نقش برجسته  و جاجیم بافی و بسیاری از صنایع دستی در کشور برند هستند.

 

بهرام نیا با بیان اینکه توانمندی خواهران خیلی بالاست و بعضاً یک خانم به اندازه ۱۰نفر از آقایون می تواند نقش آفرین باشد، ابراز کرد: اعتراف می کنم آنطوری که باید و شاید نتوانستیم از ظرفیت بانوان استفاده کنیم ولی با این وجود بخشی از مدیران از خانمهای محترم استفاده شده است

کد خبر 1209309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha