جهاد تبیین تکمیل کننده عرصه جهاد اقتصادی است

بهادری جهرمی با بیان اینکه دولت با راهبرد مردم محوری به دنبال رفع مشکلات است، گفت: عرصه جهاد تبیین و عرصه جهاد اقتصادی مکمل هم برای حل مشکلات هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « بهادری جهرمی» امروز(4 شهریور) در شورای اداری  واطلاع رسانی استان لرستان که در خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: دولت در یک سال گذشته مشکلات متعددی را پشت سرگذاشته است.

 

وی افزود: دولت با راهبرد مبتنی بر گفتمان مردم محوری در طول یک سال گذشته به رغم مشکلات به جای مانده از نگاه برون زا، رشد اقتصادی را در کشور رقم زده است.

 

سخنگوی دولت ادامه داد: تراز تجارت جارخی مثبت، فروش بیشتر نفت، شروع و آغازبازگشت به اعتماد مردم از دستاوردهای راهبرد مبتنی بر مردم محوری است.

 

وی بیان کرد: از بین بردن اعتماد درونی را بدترین دستاورد نگاه برون زا خواند و اذعان داشت: مردم اساسا در ادوار گذشته امیدی به حل مشکلات نداشتند.

 

جهرمی با اشاره به مشکلات ناشی از تفکر برون زا در کشور، در نتیجه این تفکر رشد اقتصادی کشور در دهه 90 ، صفر شده بود که حاصل نگاه برون زا به خارج از مرزهای کشور بود و تورم 12 ماهه 1400 شد 60 درصد که نتیجه این تفکر برون زا بود.

 

سخنگوی دولت، خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم با نگاه تکیه به مردم و ظرفیت های مردمی و برگرداندن دولت به جایگاه اصلی در راستای خدمت به مردم تلاش می کندو طبیعا موفقیت در گرو ثبات، استمرار و استقامت در مسیر صحیح است و گذران زمان است، افزود: در حوزه جهاد تبیین همه وظیفه دارند و باید در میدان باشند.

 

وی افزود: همه مردم باید کمک کنند و دستاوردها را برای دیگر مردم روشن کنند و با بازگو شدن دستاوردها در جامعه امید بخشی شود.

 

بهادری جهرمی با اشاره به تکلیف رسانه ها در جهاد تبیین، ادامه داد:مدیران، مسئولان هم با بیان دستاوردهای ادارت و بیان دستاوردها ملی و همچنین پیام رسان دستاوردهای انقلاب اسلامی باشند و در راستای جهاد تبیین تلاش کنند.

 

وی با بیان اینکه عرصه جهاد تبیین و عرصه جهاد اقتصادی برای حل مشکلات اقتصادی مردم هر دو رزمنده می طلبد، اذعان داشت: هرکسی مرد راه است در میدان جهاد حرکت کند و دولت مکلف به پشتیبانی اسست.

 

سخنگوی دولت بیان کرد: در جهاد تبیین و جهاد رسانه ای هم مردم باید در میدان باشند  این کار مهم با مشارکت و تکیه بر توان مردمی به سرانجام می رسد.

کد خبر 1209325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha