خبرنگاران مکمل خوب دولت برای فرهنگ سازی خدمات دولت هستند

داودی گفت: هفته دولت بزرگداشت شهدیان و رجایی است که جانانه به مردم خدمت کردند و خبرنگاران مکمل خوب دولت برای فرهنگ سازی خدمات دولت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران ، «مهدی داودی» در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت و تجلیل از خبرنگاران به مناسبت بزرگداشت هفته خبرنگار اظهار کرد: وابستگی به رسانه امروزه در دنیای ما فراوان است و همگان به رسانه و اطلاع رسانی وابسته اند و نمی توان جدای از رسانه بود و لذا باید اطلاع رسانی به موقع، درست و دقیق و بدون سوءگیری در دستور کار خبرنگاران باشد.

 

فرماندار گلوگاه افزود: اکنون در پساجنگ و عبور از مشکلات و معضلات نیازمند حضور رسانه و خبرنگاران هستیم و باید با استفاده از قدرت رسانه اطلاع رسانی و امیدآفرینی کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: خبرنگاران همواره با امیدآفرینی کمک کار ما رد برنامه های مختلف بودند و امیدواریم رد ادامه راه هم همه با هم برای توسعه بیشتر شهرستان گام برداریم.

 

داودی گفت: هفته دولت بزرگداشت شهدیان و رجایی است که جانانه به مردم خدمت کردند و خبرنگاران مکمل خوب دولت برای فرهنگ سازی خدمات دولت هستند.

 

فرماندار گلوگاه با بیان اینکه سفر ریاست جمهوری به استان مازندران دارای دستاوردهای مختلف بود؛ افزود: کریدور شما ل به جنوب و گلوگاه به دامغان، ورزشگاه نیمه کاره خورشید و مجتمع آبرسانی هزارجریب مهمترین دستاورد سفر رییس جمهوری به گلوگاه بوده است.

 

وی یادآور شد: محصول حضور استاندار به شهرستان گلوگاه هم پل نیمه کاره تیله نو، بیمارستان نیمه کاره ثامن الائمه و تلاش برای رفع مشکلات روستای محروم مصیب محله بود که در دست انجام است.

 

به گزارش شبستان در این آیین از خبرنگاران شهرستان گلوگاه تجلیل شد.

کد خبر 1209326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha