لزوم اجرای زیرگذر «گویم» به صورت یک طرح اقتصادی

رضایی گفت: ایجاد زیرگذر «گویم» موجب اتصال استان های اصفهان، کهگیلویه و بویر احمد و فارس به یکدیگر می شود و برای رونق و شکوفایی اقتصادی مردم محروم این منطقه لازم است به صورت یک طرح اقتصادی به اجرا درآید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محسن رضایی»، امروز (جمعه 4 شهریور) در دومین روز از سفر خود به استان فارس و در آئین آغاز عملیات اجرایی زیرگذر «گویم» گفت: ایجاد این زیرگذر در حوزه ترافیک حائز اهمیت است و در ضمن زیرگذر «گویم» موجب اتصال استان های اصفهان، کهگیلویه و بویر احمد و فارس به یکدیگر می شود.

معاون اقتصادی رئیس جمهور افزود: این زیر گذر در رونق و شکوفایی اقتصادی مردم محروم این منطقه نیز نتایج مطلوبی در پی خواهد شد و لازم است به صورت یک طرح اقتصادی به اجرا درآید.

وی اضافه کرد: ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار به اجرای این پروژه اختصاص داده شده است که با هدف بهبود وضعیت مردم و کسبه این منطقه تا یک هزار میلیارد تومان نیز می تواند افزایش یابد که موجب می شود طرح در قالب اقتصادی و به صورت همزمان با احداث زیرگذر «گویم» به اجرا درآورده شود.

رضایی تصریح کرد: از استاندار فارس خواستار همکاری با شهرداری شیراز برای تحقق این امر مهم هستیم تا تمام این منطقه از برکات این طرخ برخوردار شوند.

کد خبر 1209347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha