جهاد خدمت باید در بستر فرهنگی به جامعه انتقال یابد

عباسی با بیان اینکه، اهداف پیش بینی شده در جهاد تبیین اقتضاء می کند که جهاد خدمت را در بستر فرهنگی اثرگذار به جامعه انعکاس و انتقال دهیم گفت: خدمت صادقانه و تلاش جهادی زمینه ساز تسریع در روند توسعه برای نیل به تحقق حکومت اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «اسدالله عباسی» در همایش جهادگران خدمت تجلیل از کارمندان و خادمان بدنه دولت در گیلان را کاری شایسته و در راستای تحقق الگوی جهاد خدمت عنوان کرد.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه، اهداف پیش بینی شده در جهاد تبیین اقتضاء می کند که جهاد خدمت را در بستر فرهنگی اثرگذار به جامعه انعکاس و انتقال دهیم گفت: خدمت صادقانه و تلاش جهادی زمینه ساز تسریع در روند توسعه برای نیل به تحقق حکومت اسلامی است.

 

وی افزود: در جامعه اسلامی خدمت بی منت و صادقانه، دفاع از مظلوم و عدالت محوری مبنا و اولویت امور قرار گرفته و در این راستا باید از تمامی ظرفیت ها برای حرکت به سوی آرمان های والایی که در انقلاب اسلامی تاکید شده، بهره گیری کرد.

 

عباسی با انتقاد از فرصت های سوخته و از دست رفته فراوان گذشته، بر لزوم جبران این عقب ماندگی ها در بستر پیگیری های مداوم و تلاش های خستگی ناپذیر تاکید کرد و ادامه داد: در این راستا استفاده موثر و هدفمند از تمامی ظرفیت ها و اهرم ها به ویژه در حوزه نیروی انسانی سالم و کارآمد که در استان گیلان فراوان وجود دارد، ضروری است.

 

سردار « محمد عبدالله پور» نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته دولت، شهیدان رجایی و باهنر را الگوی فساد ستیزی در نظام اداری کشور دانست و گفت: تاسی از این الگوی کارآمد و کم نظیر می تواند بی تفاوتی در حوزه فساد و رانت را به احساس مسئولیت و تعهد منتهی سازد.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان هدف غایی انقلاب اسلامی را زمینه سازی برای تحقق عینی فلسفه ظهور عنوان کرد و افزود: این مهم در بستر دفاع از مظلومان جهان، تحقق عدالت مهدوی و مبارزه با ظلم و جور و استکبار عملی می شود و جهان را از انواع پلشتی ها و مصائبی که بشر امروز گرفتار آن است، رهایی خواهد داد.

 

«رضا رنجبر» فرمانده بسیج کارمندان گیلان نیز هدف از برپایی این همایش را ترویج مدیریت و عملکرد جهادی برای تربیت نیروهایی در تراز انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: افزایش بهره وری در روند خدمتگذاری، تسریع در روند رسیدگی به مراجعات و مطالبات مردمی و کاهش پیچ و خم های اداری از نتایج ارزشمند رفتارهای جهادی در نظام اداری ست.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم از ۲۵ مدیر و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ادارات کل گیلان به همراه ۲ خانواده شهید کارمند استان تجلیل شدند.
در این همایش از مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان به عنوان مدیر نمونه و «ضرغام پور» مشاور امور بانوان جمعیت هلال احمر استان گیلان تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 1209383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha