گلایه مندی امام جمعه ساری از سوءمدیریت در حوزه پسماند/ابتذال فرهنگی زیبنده مازندران نیست

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه پسماند مازندران مواهب الهی استان را تهدید می کند، گفت: امیداست مشکلات و معضلات مازندران با اتمام پروژ های نیمه کاره استان در دولت سیزدهم مرتفع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌ حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۴شهریور) در خطبه های نمازجمعه این هفته مرکز مازندران همه شما و خودم را به بهترین سرمایه سعادت و رستگاری یعنی تقوا سفارش و توصیه می کنم، اظهار کرد: تقوا پیشه گی ما را همنشین شهدا قرار خواهد داد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: مهمترین جوهره تقوا این که دنیا را خدای خود قرار ندهید و خدا برای انسان از همه چیز مهمتر باشد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی ضمن گرامی داشت هفته دولت و یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر، گفت: قدردان حضور و همراهی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، استاندار مازندران و مدیران دستگاه های اجرایی استان با میز خدمت مصلی ساری جهت پاسخگویی به مردم شریف مرکز استان مازندران و شهرهای همجوار هستیم.

 

وی به انتظارات رهبری از دولت سیزدهم اشاره و بیان کرد: رهبری از این دولت انتظار دارند که مردم در مدیریت کشور شریک و سهیم شوند و به بخش خصوصی و مردمی توجه شود. تصدی گری به مردم واگذار شود و تصدی گری با دولت باشد.

 

امام جمعه ساری با بیان اینکه مازندران ظرفیت ها و معضلات و تنگناهای دارد، گفت: پسماند مازندران مواهب الهی استان را تهدید می کند.ساخت و سازهای غیر مجاز منابع طبیعی استان را از بین برده است.

 

وی با بیان اینکه فرهنگ سالم و اخلاقیات، بافت سنتی و ارزشی و ۱۰هزار و ۴۰۰شهید دوران دفاع مقدس، ۴۳شهید مدافع حرم و... در استان داریم که متاسفانه عده ای درحال ضربه زدن به این ارزش های استان ولایتمدار مازندران هستند و باید تدابیری اندیشیده شود، افزود: رهاشدگی و ابتذال در حوزه فرهنگ مشاهده می شود که زیبنده نیست.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی به پروژه های نیمه کاره استان اشاره و بیان کرد: امید است اتمام این سرمایه های خوابیده را به زودی شاهد باشیم.

 

وی به پیشینه ورزشی مازندران به ویژه کشتی جویبار اشاره کرد و گفت: تقویت مادی و معنوی ورزش استان لازم و ضروزی است.

 

امام جمعه ساری به کشاورزی و باغداری استان اشاره کرد و افزود: ظرفیت های استان در این حوزه های می تواند ارز آور باشد باید توانایی های بالقوه استان بالفعل برسد.

 

وی برلزوم احیای اقتصاد دریا و گردشگری استان تاکید کرد و گفت: حوزه سلامت استان می تواند نیازهای بهداشت و درمان کشورهای همسایه را پاسخگو باشد متاسفانه از این ظرفیت ها درست استفاده نمی شود.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی به بیکاری استان اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد: مشکلات و معضلات استان با گام های اثرگذار دولت انقلابی و استقامت و بردباری ملت شریف مرتفع شود.

 

وی برلزوم استفاده از ظرفیت جامعه نخبگانی استان برای توسعه این خطه از شمال کشور تاکید کرد و گفت: دانش بنیان شدن کشاورزی استان مورد انتظار است.

کد خبر 1209396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha