مردمی بودن مهمترین شاخص دولت سیزدهم است

حیدری یکی از شاخص های مهم دولت سیزدهم را مردمی بودن آن خواند و گفت: رئیس جمهور و هیئت دولت با حضور مستمر در استان ها مشکلات را از نزدیک بررسی کرده و راهکارها را به طور میدانی ارائه می دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «غلامعلی حیدری» امروز(جمعه 4 شهریور) در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با تبریک آغاز هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: این شهیدان والامقام مدیران تراز انقلاب اسلامی بودند که در این هفته باید با بیان ویژگی های بارز آنان، با آرمان های آنان تجدید میثاق کرد.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دولت سیزدهم در شرایط حساس کشور روی کار آمد، افزود: پیش از این دولت، کشور با مشکلات بسیاری رو به رو بود و دولت سیزدهم با گفتمان انقلابی مقدمه های یک دولت انقلابی را فراهم کرد.

 

حیدری یکی از شاخص های مهم دولت سیزدهم را مردمی بودن آن خواند و اظهار کرد: رئیس جمهور و هیئت دولت با حضور مستمر در استان ها مشکلات را از نزدیک بررسی کرده و راهکارها را به طور میدانی ارائه می دهند.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به دغدغه جدی رئیس جمهور برای رفع مشکلات مناطق محروم استان، ادامه داد: ایشان در سفر به استان به مناطق محروم رفتند و دستورات ویژه ای برای محرومیت زدایی از استان ابلاغ نمودند.

 

وی به جاری شدن سیل در برخی مناطق استان و رصد میدانی خسارات توسط مسئولان کلان کشور اشاره و تصریح کرد: در جریان این حادثه مسئولان ملی از نزدیک برای مدیریت بحران به استان سفر کرده و مشکلات مردم خسارت زده را بررسی کردند.

 

حیدری با اشاره به بحران اخیر قطعی آب در برخی از شهرهای استان، خاطرنشان کرد: در این حادثه و در پی کدورت آب چشمه کوهرنگ سه خط پدافندی در کمترین زمان برای آبرسانی به شهرها در مدار قرار گرفت که حاصل کار جهادی و شبانه روزی مردم و مسئولان مختلف استان بود.

 

کد خبر 1209444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha