کشور نیاز به حضور مدیران جهادی در تمام لایه‌های مدیریتی دارد

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی گفت: خدمت‌رسانی به مردم، سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و امروز کشور نیاز به حضور مدیران جهادی در تمام لایه‌های مدیریتی در بین مردم دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام «محمدجواد باقری‌ارومی» در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهرستان در ادامه بحث آثار محبت اهل‌بیت(ع) اظهارکرد: قبولی طاعات و تکالیف دینی منوط به پذیرش ولایت اهل‌بیت(ع) و داشتن دوستی و محبت ایشان است.

 

امام جمعه بندر آستارا شفاعت را از مهم‌ترین نتایج محبت به اهل‌‎بیت(ع) و اعتقاد به ولایت فقیه برای مومنان دانست و افزود: بدون اجازه پروردگار هیچ شخصی اجازه شفاعت انسان را ندارد و این محبت اهل‌بیت(ع) و عمل به فرمایش خداوند است که باعث می‌شود، مومن مورد شفاعت قرار گیرد و عاقبت به خیر شود.

 

وی در ابتدای خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهرستان با تبریک هفته دولت و روز کارمند و تقدیر از اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در این شهرستان، گفت: نهال انقلاب اسلامی ایران در مسیر پر فراز و نشیب خود با خون پاک شهیدان آبیاری شده و شهدای وطن، نمونه‌های شایسته برای درس و الگو گرفتن امروز جامعه هستند.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با اشاره به ویژگی‌های دولت مطلوب، خاطرنشان‌کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی سلیقه‌های مختلف سیاسی بر سر کار آمده‌اند و بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب، دولت سیزدهم باید با تکیه بر ارزش‌های اساسی انقلاب اسلامی همانند برقراری عدالت، مبارزه با فساد و استکبار ستیزی، صادقانه به مردم خدمت کند.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا تلاش برای تحقق دولت مردمی را از شعارهای خوب دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: همراهی با مردم نباید غفلت از نخبگان را سبب شود و دولت باید با خلوص نیت و تلاش مجاهدانه و شبانه‌روزی در راستای حل مشکلی از مشکلات مردم و درمان دردی از آن‌ها، برای رضای خداوند گام بردارد.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی، کار با برنامه را از دیگر سفارشات رهبر معظم انقلاب به دولت سیزدهم برشمرد و ادامه داد: برنامه‌ریزی برای پروژه‌ها نتیجه مثبت و قابل توجه را به دنبال دارد و باعث موفقیت دولت می‌شود.

 

وی با اشاره به‌ توطئه دشمن در شبهه افکنی در رسانه‌ها، بیا‌ن‌کرد: امروز مسئله روز، مبارزه با فساد و برقراری عدالت و رسیدگی به فساد ۹۱ هزار میلیارد تومانی است و لذا باید با بهره‌گیری از قدرت فضای سایبری بر دشمن کوردل پیروز شده و به رشد و توسعه انقلاب اسلامی کمک کنیم.

 

امام جمعه بندر آستارا با تقدیر از تلاش‌های جهادی دولت در این شهرستان، افزود: خدمت‌رسانی به مردم، سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و امروز کشور نیاز به حضور مدیران جهادی در تمام لایه‌های مدیریتی در بین مردم دارد.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با انتقاد از عدم تحویل پروژه لایروبی بندر آستارا و اتمام مهلت دستگاه قضا، خاطر نشان‌کرد: از دستگاه قضا خواستار پیگیری جدی این قضیه و رسیدگی به این مطالبه عمومی هستیم و امیدواریم پس از ۱۳ سال شاهد اتمام لایروبی این بندر و شکوفایی اقتصادی آستارا در حوزه تجارت دریایی باشیم.

 

 

کد خبر 1209446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha