تلاش دولت برای اتصال تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات

زارع پور با بیان اینکه فعال شدن درگاه ملی خدمات دولت تاپایان سالجاری در دستور کار قرار دارد، گفت: تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار تا پایان ۱۴۰۱ به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «عیسی زارع پور» امروز(4شهریور) در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه مرکز استان مازندران ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر و 10هزار و 400شهید دوران دفاعمقدس و 43شهید مدافع حرم این خطه از شمال کشور، اظهار کرد: دولت سیزدهم دولتی مردمی است و با روحیه ای جهادی وکار مجاهدانه درصدد رفع مشکلات و معضلات کشور است.

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به سفرهای استانی دولت برای رفع مشکلات کشور اشاره و بیان کرد:سی و یک سفراستانی دولت برکات و ثمرات زیادی داشته که اقدامات راهبردی برای رفع مشکلات مردم ادامه دارد.

 

وی از مردمی سازی یارانه ها به نوان یکی از اقدامات شجاعانه دولت مردمی یاد کرد و گفت: فساد و رانت ناشی از ارز ترجیحی با مردمی سازی یارانه ها از بین رفته است.

 

زارع پور به نهضت واکسیناسیون عمومی کرونا و پایین آمدن مرگ و میر بیماران کرونایی اشاره کرد و گفت: بیمه شدن بیش از 6میلیون نفر در دولت سیزدهم نی زشایسته تقدیر است.

 

وی به سیاست و راهبرد دولت سیزدهم برای تعامل با کشورهای همسایه اشاره کرد و افزود: ایران اسلامی با عزت و اقتدار در حال تعامل با کشورهای مختلف است.

 

زارع پور به سفر بیش از 100هیات تجاری به ایران و خارج از کشور برای سرمایه گذاری اشاره کرد و ادامه داد: در حوزه انرژی و برق به همت دولتی ها خاموشی برق در بخش خانگی نداشتیم.

 

وی به اقدامات و ماموریت های وزارت ارتباطات و فناوری اطاعات در عرصه های مختلف اشاره و بیان کرد: پرتاب ماهواره نور 2از افتخارات ایران اسلامی است.

 

زارع پور گفت: عقب ماندگی های گذشته را در حال رفع کردن هستیم، تصاویر ماهواره خیام هم دریافت شد که کاربردهای مختلفی از جمله کشاورزی دارد.

 

تلاش بر این است امسال تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار به این شبکه ملی متصل شوند.

 

وی ادامه داد: با فعال شدن درگاه ملی خدمات دولت در حال حاضر ۲۰ درصد خدمات دولت از این درگاه ارائه می شود که تلاش بر این است که تا پایان دولت تمام خدمات دولت از این طریق ارائه شود.

 

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: با اقدامات دولت سیزدهم برای توسعه زیرساختی تلاش بر این است با اجرای فیبر نوری ۸۰ درصد خانوارها از اینترنت با سرعت بالا برخوردار شوند.

کد خبر 1209467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha