روحیه جهادی و انقلابی شهیدان باهنر و رجایی نام آنان را ماندگار کرد/لزوم فساد ستیزی

حجت الاسلام محمودی گفت: روحیه جهادی و انقلابی شهیدان باهنر و رجایی در خدمت به جامعه نام آنان را بین مردم و کشور ماندگار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام سید «احمد محمودی« روز جمعه(چهارم شهریورماه) در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته اصفهان اظهارداشت: هفته دولت به پاسداشت مقام شهیدان باهنر و رجایی و فرصتی برای تبیین گری معرفی شده است.

 

امام جمعه موقت اصفهان افزود: روحیه جهادی و انقلابی شهیدان باهنر و رجایی در خدمت به جامعه نام آنان را بین مردم و کشور ماندگار کرد که مسولان تفکر و جلوه های ممتاز مدیریتی آنان را در درون خود تقویت کرده و به مردم خدمت کنند.

 

وی اضافه کرد: ولایتمداری و روحیه مردمی شهیدان باهنر و رجایی در بین همه مردم ماندگار شده و در دوران کم مدیریتی و مسئولیتی منشا خدمات زیادی بوده است.

 

خطیب جمعه اصفهان با اشاره به جایگاه جهاد تبیین در نظام مدیریتی و در مبارزه با دشمن اظهارداشت: تبیین رشادت های شهیدان کشور و اسوه های خدمت قادر به شکست توطئه های دشمن و ایجاد سبک زندگی خواهد شد و از طرفی مسئولان اقدامات و تلاش های خود را به مردم اطلاع رسانی کنند.

 

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم رویکرد مردمی داشته است، تصریح کرد: در حوزه های فساد ستیزی، تقویت سرمایه اجتماعی و تلاش برای ایجاد اقتدار و عزت ملی از کارهایی بوده که این دولت انجام داده اما در برخی از حوزه ها به نتایج مطلوبی نرسیده است.

 

حجت الاسلام محمودی سفرهای استانی رئیس جمهور را مهم خواند و اذعان داشت: همین اقدامات در رسیدگی به نیازها و بررسی مشکلات کشور که گاهی از دهه های پیش باقی مانده بود از جلوه های برتر این دولت به حساب می آید.

وی اضافه کرد: مردم رویه ولایت مداری و مردمی را از این دولت مطالبه کرده و معیار سنجش میزان سازگاری اعمال با گفتار و منش راه رهبر انقلاب است.

 

لزوم فساد ستیزی  در حوزه های مختلف

 

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به ضرورت فساد ستیزی و مبارزه با فرصت های فساد انگیز گفت: رهبر معظم انقلاب و مردم از دولت ها چنین انتظاری را دارند که دولت سیزدهم در این مسیر پیش می رود.

وی به نقش اعضای شوراهای اسلامی در مبارزه با فساد در مدیریت شهری اشاره کرد و اذعان داشت: مدیریت شهری و شورای اسلامی اصفهان در همین مسیر در راستای دولت مردمی پیش می روند.

کد خبر 1209469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha