محرومیت‌زدایی از اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم است

حیدری با بیان اینکه تمرکز دولت سیزدهم بر محرومیت‌زدایی و ایجاد عدالت اجتماعی در کشور است، گفت: مصداق آن سفرهای استانی دولت است که در پرتو آن مشکلات از نزدیک رصد و برای رفع آن راهگشایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «غلامعلی حیدری» امروز (جمعه ۴ شهریور) در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد اظهار داشت: هفته دولت فرصت مطلوبی برای بیان دستاوردهای نظام اسلامی و دولتمردان است چرا با تبیین دسناوردهای نظام در جامعه امیدآفرینی می‌شود.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دولت سیزدهم با گفتمان انقلاب اسلامی شکل گرفته است و با تلاش و کار شبانه روزی درصدد رفع مشکلات کشور است.

 

حیدری مردمی بودن را از دیگر ویژگی های دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: رئیس جمهور به صورت هفتگی در استان حضور پیدا می کند و با بازدید میدانی از مناطق مختلف مشکلات را رصد و در راستای رفع آن برنامه ریزی می شود.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه از افتتاح بیش از ۳۰۰ طرح در این استان طی هفته دولت خبر داد و گفت: برای اجرای این تعداد طرح یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

 

حیدری تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان را محور فعالیت‌ها عنوان کرد و افزود: با این وجود در هفته دولت عملیات اجرایی ۹۱ طرح آغاز می‌شود.

 

وی، تعداد طرح‌های نیمه تمام استان را ۷۰۰ مورد اعلام کرد و اظهار داشت: برخی از این طرح‌ها پیشران هستند نظیر راه آهن که با توجه به اهتمامی که برای بهره‌برداری از این طرح به کار گرفته شده پیش بینی می‌شود ظرف ۲ سال آینده افتتاح شود.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بسیاری از طرح‌های راکد استان در طول یکسال اخیر فعال شده و استان به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است.

 

حیدری با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به استان پرداخت ۹ هزار میلیارد تومان تسهیلات مصوب شده است، افزود: با پرداخت این تسهیلات می‌توان بسیاری از مشکلات جوانان به ویژه در حوزه مسکن، اشتغال و ازدواج را برطرف کرد.

 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: این شهیدان والامقام الگویی برای دولتمردان هستند و اگر بخواهیم مدیرانی در طراز انقلاب اسلامی نام ببریم باید از شهیدان رجایی و باهنر یاد کنیم.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: صداقت، مدیریت انقلابی، خدمت بی‌منت و جهادی، درستکاری و راستگویی از ویژگی‌های شهیدان دولت است.

 

حیدری در ادامه با اشاره به چالش تامین آب استان در پی کدورت چشمه کوهرنگ، تصریح کرد: برای رفع این مشکل طرحی که باید ظرف چند ماه انجام می‌گرفت ظرف ۱۰ روز اجرا شد و اکنون با پایدار شدن وضعیت آب استان طرح های پدافندی همچنان حفظ می‌شود تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد.

 

حیدری با قدردانی از همراهی مردم استان در خصوص رفع چالش تامین آب، خاطرنشان کرد: مردم استان، مردمی نجیب، وفادار، بابصیرت و همراه هستند و بی‌شک با وحدت و همدلی و انسجام می‌توان سرعت رشد و توسعه استان را شتاب بخشید.

 

کد خبر 1209475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha