نیاز اصلی دختران امروز جامعه، آشنایی با مبانی تفکر اسلامی و قرآنی است

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: امروز نیاز اصلی دختران دانش آموز و دانشجوی ما آشنایی با مبانی تفکر اسلامی و قرآنی و اصول عقاید است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، حجت الاسلام سید سعید حسینی در دیدار با مدیر و مربیان موسسه قرآن و عترت «نور علی نور  کاشان» گفت: فعالیت در حوزه قرآن و تعمیق باورهای دختران با استفاده از معارف نورانی قرآن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان خاطراتی از امام راحل (ره)، علامه طباطبایی(ره) و همسر وی در احترام به قرآن گفت: تشکیل گروه ها و حلقه های سیر مطالعاتی آثار شهید مطهری و منظومه فکری مقام معظم رهبری از سوی این مؤسسه قرآنی شایسته تقدیر و تمجید است.

 

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: این آثار می تواند با آن جامعیتی که در مبانی دارد در اندیشه سازی و اقناع شبهات جامعه نقش موثری ایفا کند.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: امروز نیاز اصلی دختران دانش آموز و دانشجوی ما آشنایی با مبانی تفکر اسلامی و قرآنی و اصول عقاید است.

 


حجت الاسلام حسینی در ادامه به مدیرعامل و مربیان واساتید این موسسه قرآنی پیشنهاد داد تا فعالیت های قرآنی خود را فراتر از مؤسسه دیده و نظر به ظرفیت بالای اساتید، با حضور در مدارس دخترانه و مدارس علمیه خواهران خدمات فکری و قرآنی را در راستای جهاد تبیین ارایه کنند.

 

موسسه قرآنی «نور علی نور» به مدیریت زهرا خبازی از موسسات فعال وابسته به اداره تبلیغات اسلامی کاشان است.

کد خبر 1209488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha