«نورعلی نور» از فعال ترین مؤسسات قرآنی بانوان در کاشان است

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: مؤسسه قرآن و عترت نورعلی نور از فعال ترین موسسات قرآنی در حوزه بانوان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، سید عبد الرضا تولیت در جریان بازدید نماینده ولی فقیه از موسسه نور علی نور کاشان گفت: عنایت امام جمعه کاشان به موسسات قرانی و حمایت و راهبری وی در نشر و ترویج برنامه های قرآنی شایسته تقدیر است.

 

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی کاشان در ادامه به معرفی اجمالی فعالیت های قرآنی این موسسه و فرآیند صدور مجوز این موسسه قرآنی پرداخت و گفت: موسسه نورعلی نور یکی از بهترین، فعال ترین و ولایی ترین موسسات قرآنی شهرستان در حوزه بانوان است که قرآن آموزانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت می کند.

 

تولیت ادامه داد:  مدیرعامل و هیئت موسس و مربیان این موسسه همگی حافظ قرآن و برخی حافظ نهج البلاغه و از تحصیلات عالی حوزه علمیه برخوردار و از فارغ التحصیلان سطح ۳و۴ جامعه الزهراء قم هستند.

 

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی کاشان در ادامه گفت: این موسسه قرآنی بر برگزاری کلاس های مختلف فنون قرائت و حفظ و تفسیر و تدبر اهتمام دارد.

 

تولیت افزود: از امتیازات مهم این موسسه می توان به جهاد تبیین در عرصه تحکیم خانواده و فرهنگ ازدواج آسان و مهارت فرزند پروری و همچنین فعالیت های شاخص و حمایت از فرزندآوری و تکثیر نسل که از نیازهای ضروری عصر حاضر است، اشاره کرد.

 

موسسه قرآنی «نور علی نور» به مدیریت زهرا خبازی از موسسات فعال وابسته به اداره تبلیغات اسلامی کاشان است.

کد خبر 1209489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha