دولت سیزدهم عقب ماندگی‌های گذشته را جبران می‌کند

آیت الله عبادی گفت: دولت سیزدهم با کار شبانه روزی برای جبران عقب ماندگی‌های گذشته تلاش می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» عصر امروز (۴ شهریور) در دیدار با وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه انسان موجود بی‌نهایت است منتها باید مانند گنج استخراج شود، اظهار کرد: آموزش و پرورش که به معنای عام تاثیرگذار است در خانه‌ها، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و حوزه و بیش از همه در جامعه عمومی است که افراد را پرورش می‌دهد.

 

امام جمعه بیرجند تصریح کرد: در قسمت‌های مختلف که بحث پرورش مطرح است روی جمادات کار می‌شود استعدادها ظاهر شده و قیمت پیدا می‌کند، پرورش نباتات، انواع و اقسام گیاهان، حیوانات و سایر همه مشخص است.

 

وی ادامه داد: انسان موجودی استثنایی است اما چه مدت زمانی می توان وعده بدهیم که این اندازه نیرو از جهت آموزش و‌ پرورش و‌ تربیت و کمال تحویل دهیم.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه موجودات تسلیم طرح و برنامه هستند اما انسان دارای سلایق، علایق و انگیزه‌های شخصی است، گفت: اما کسانی که در آموزش و پرورش نقش یا تریبون دارد از جمله مساجد، ائمه جمعه و جماعات تا حوزه و دانشگاه نسبت به این ماده اولیه که وجود انسان است چه می‌توانند انجام دهند.

 

امام جمعه بیرجند تاکید کرد: چه طرح و برنامه‌ای داریم از تجربه‌هایی که در طول مدت داشته‌ایم از دیگران، چه اندازه می توانیم روی فرزند انسان با امید نزدیک به یقین طرح و برنامه‌هایی انجام دهیم که ما را به این مقصود بزرگ برساند.

 

وی از تلاش بی وقفه دولت مردمی و انقلابی تشکر کرد و افزود: دولت سیزدهم حتی از راحتی‌های ایام تعطیل هم صرف نظر کرده و در جهت خدمت به جامعه و کوتاه کردن دست بیگانگان تلاش می‌کند.

 

آیت الله عبادی ابراز امیدواری کرد موارد عقب مانده تکمیل شود و به صورت هماهنگ از فرصت پیش آمده که به صورت آزمایشی خدا در اختیار ما قرار داده بهره‌مند شویم.

کد خبر 1209501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha