جذب نیروهای غیر بومی در شرکت نیروگاه صبا دهلران پذیرفتنی نیست

امام جمعه دهلران ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان، گفت: باتوجه به بیکاری نیروهای تحصیل کرده دهلران جذب نیروهای غیر بومی در شرکت نیروگاه صبا دهلران پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت‌الاسلام «سید محسن موسوی» در دیدار با معاون سیاسی استاندار ایلام، اظهار کرد: چرا باید جوانان شهرستان دهلران برای شرکت در آزمون نیروگاه صبا دهلران به شهر های استان های همجوار مراجعه کنند و درصد استخدام هم برای غیر بومی ها لحاظ شود.

 

وی یادآور شد: راه های مواصلاتی ،بهداشت و درمان  تکمیل فاز اول مسیردهلران به اندیمشک که سالهاست بلا تکلیف مانده از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار بگیرند.

 

امام جمعه دهلران ضمن تقدیر از تلاش های فرماندار دهلران و مجموعه معاونین وی، گفت: تلاش های خوبی برای توسعه شهرستان از سوی مسئولان صورت می گیرد که نیازمند حمایت و تخصیص اعتبارات است.

 

حجت الاسلام موسوی افزود: راه اندازی مرز چیلات یکی از مطالبات به حق مردم است که انتظار می رود اقدام جهادی برای بازگشایی آن صورت بگیرد وانتظار داریم مسئولان کشوریو استانی در مذاکره و نشست های مستمر با طرف عراقی تمام توان خود را بکار ببرند.

 

وی خاطرنشان کرد: اشتغال جوانان بومی در شرکت های منطقه و پرداخت بموقع حقوق و مطالبات کارگران از جمله موارد دیگر است که نیازمند توجه می باشد.

کد خبر 1209509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha