۱۱۰ واحد در شهرک‌های صنعتی اندیمشک در دست احداث است

جهانگیری گفت: ۱۱۰ واحد در شهرک‌های صنعتی اندیمشک با پیشرفت بین ۳۰ تا ۹۵ درصدی در دست احداث است و پیش‌بینی می‌شود که تعداد قابل توجهی از آنها در سال جاری و سال آینده مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» شامگاه (جمعه ۴ شهریور) در نشست پیگیری و رفع موانع و مشکلات صنعتگران شهرستان اندیمشک، با بیان اینکه صنعتگران از سرمایه‌های شهرستان و کشور هستند و این نشست در جهت تسریع در روند کا، ،رفع موانع و حمایت از سرمايه‌گذاران برگزار برنامه‌ریزی شده است اظهار کرد: ۱۱۰ واحد در شهرک‌های صنعتی اندیمشک با پیشرفت بین ۳۰ تا ۹۵ درصدی در دست احداث است و پیش‌بینی می‌شود که تعداد قابل توجهی از آنها در سال جاری و سال آینده مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

 

فرماندار اندیمشک با اشاره به اینکه ۱۲۵ میلیارد تومان اعتبار به زيرساخت‌های شهرک‌های صنعتی در سال جاری اختصاص پیدا کرده و عملیات اجرایی آن به‌زودی آغاز خواهد شد افزود: اندیمشک به قطب صنعتی تبدیل شده و همچون سال‌های اخیر از سرمایه‌گذاران حمایت همه جانبه صورت خواهد گرفت و اندیمشک یک فضای امن جهت سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی است و از صنعت‌گران انتظار داریم در روند راه‌اندازی شرکت‌ها و کارخانجات خود تسریع در روند احداث پروژه انجام دهند.

 

وی اذعان کرد: اشتغالزایی برای جوانان و حمایت از تولید ملی و سرمايه‌گذاران به عنوان هدف اول ما در شهرستان اندیمشک به حساب می‌آید.

 

«فریدون حسنوند» نیز ابراز کرد: هیچ واحد صنعتی در شهرستان اندیمشک اجازه جذب نیروی غیربومی را ندارد چرا که با توجه به وجود افراد بیکار در این شهرستان، نباید افراد غیربومی در این واحدهای صنعتی به کار گماشته شوند.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: افراد تبعه غیرایرانی که در برخی از شرکت‌های شهرستان اندیمشک مشغول کار هستند، باید هر چه سریع‌تر توسط اداره کار و مدیریت شهرک‌های صنعتی شناسایی و از کار اخراج شوند.

 

وی با بیان اينکه ما پیگیر مشکلات صنعتگران هستیم و از آنها حمایت می‌کنیم یاد آور شد: یک کمیته جهت بررسی موانع و مشکلات صنعتگران تشکیل خواهد شد و در این کمیته دغدغه صنعتگران مورد بررسی قرار خواهد گرفت و ما نیز پیگیر پرداخت تسهیلات اشتغالزایی ارزان کم‌بهره به صنعت گران هستیم.

 

کد خبر 1209528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha