مراسم بزرگداشت جمال شورجه در زنجان برگزار می شود

به گفته حسنی، هفتم مهرماه روز بزرگداشت فرماندهان دفاع مقدس در نظر گرفته شده است و به همین مناسبت مراسم بزرگداشت استاد جمال شورجه از هنرمندان سینمایی استان در این روز برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در جلسه هماهنگی برگزاری بزرگداشت مفاخر دینی، فرهنگی و هنری استان گفت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای بزرگداشت استاد جمال شورجه است.

 

امراله حسنی با اشاره به برنامه های اداره‌کل در برگزاری برنامه بزرگداشت مفاخر استان گفت: یکی از برنامه‌ ها و اولویت‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان بزرگداشت بزرگان دینی، فرهنگی و هنری است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به موضوعیت تقدیر از هنرمندان سینمایی‌‌ از جمله استاد جمال شورجه افزود: این بزرگداشت ها در راستای الگو سازی برای نسل جوان می باشد.

 

حسنی اضافه نمود: خوشبختانه در مسیر بزرگداشت این هنرمند نامی هفته دفاع مقدس و هفتم مهرماه روز بزرگداشت فرماندهان دفاع مقدس در نظر گرفته شده است که می‌تواند یکی از بهترین زمان‌ها برای بزرگداشت این هنرمند ارزنده ی استان باشد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: در تلاش هستیم تا از همکاری مجموعه‌هایی همانند مجموعه شهید آوینی، اوج، عمار و سایر دستگاه‌های فرهنگی، هنری و اجرایی در برگزاری این برنامه استفاده کنیم تا بتوانیم یک برنامه بین‌المللی برگزار کنیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در پایان خاطرنشان کرد: رونمایی از پوستر جشنواره فیلمنامه نویسی دفاع مقدس استان از برنامه‌های جنبی این بزرگداشت می باشد.

کد خبر 1209546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha