کلنگ احداث۱۵۰ واحد مسکن مددجویی در هفته دولت به زمین زده می شود

حجت الاسلام عالیشاه گفت: امسال ۱۵۰ واحد‌مسکن مددجویی با مشارکت خیران، تسهیلات بنیاد مسکن، کمک کمیته امداد و... ساخته می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز (۵شهریور) در گفتگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: ایجاد سرپناه برای مددجویان و تامین اجاره بهاء مددجویان فاقد منزل از جمله ماموریت های کمیته امداد است.

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: این ۱۵۰  واحد‌مسکن مددجویی با مشارکت  خیران، تسهیلات بنیاد مسکن، کمک کمیته امداد و... ساخته می شود.

 

حجت الاسلام عالیشاه افزود: همچنین بمناسبت هفته دولت ۱۰۲ واحد مسکن مددجویی به خانواده های تحت حمایت تحویل داده می شود.

 

وی با اشاره به اینکه از مجموع این ۱۵۰ واحد مسکونی،  ۳۰ واحد آن برای مددجویان تحت حمایت در خلیل شهر بهشهر بوده که در زمین اهدایی یکی از خیرین خلیل شهری احداث خواهد شد، بیان کرد: این واحد‌های مسکونی در مساحت های حدود ۵۰ متر مربعی ظرف مدت یکسال با کمک تسهیلات بنیاد مسکن، مساعدت بنیاد مستضعفان و کمیته امداد و خیرین و همچنین آورده خانواده‌ها توسط بسیج سازندگی بهشهر ساخته می شود.

 

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه ارائه خدمات عمرانی به مددجویان یکی از فعالیت های مهم این نهاد است، تصریح کرد: همه باید در رفع مشکلات نیازمندان و مددجویان تلاش کنیم.

 

وی از همراهی و مشارکت مردم نوعدوست و خیران در راستای کمک به نیازمندان تقدیر کرد.

کد خبر 1209577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha