افتتاح ۲۹۹ پروژه در شهرستان قزوین

کاظمی گفت: در هفته دولت ۲۹۹ پروژه در شهرستان قزوین افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «عباس کاظمی» شب گذشته (جمعه 4 شهریور) در گفتگوی ویژه خبری شبکه قزوین بیان کرد: در هفته دولت 299 پروژه در سطح شهرستان قزوین آماده بهره برداری و افتتاح است.

 

فرماندار قزوین ادامه داد: برای این تعداد پروژه اعتباری بالغ بر 4 هزار و 500 میلیارد ریال هزینه شده است که در ایام هفته دولت این پروژه ها به مرور افتتاح شده و به بهره برداری می رسد.

 

وی عنوان کرد: عمده پروژه های ما در روز یکشنبه 6 شهریور ماه با حضور استاندار قزوین و به صورت نمادین در بعضی حوزه ها مانند راه، آب، مسکن روستایی و غیره به بهره برداری می رسد.

 

کاظمی اعلام کرد: یک هزار و 439 شغل با افتتاح این پروژه ها خواهیم داشت که 670 شغل به صورت غیر مستقیم و 739 شغل به صورت مستقیم از محل این پروژه ها محقق می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: امسال هم تأکید بر این بود که برای پروژه های نیمه تمام اعتبار اختصاص دهیم که ان شاالله به سرعت این پروژه ها را آماده بهره برداری کنیم که 160 پروژه بالای 50 درصد پیشرفت در سطح شهرستان قزوین داریم که در سال 1401 در کمیته برنامه ریزی شهرستان برای این پروژه ها اعتبار گذاشته شده است که ان شاالله به زودی به بهره برداری می رسند.

کد خبر 1209591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha