جشن عاطفه ها از ۱۵ شهریور آغاز می شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی، از برگزاری جشن عاطفه ها از ۱۵ شهریور تا ۱۵ مهر سال جاری در استان خبر داد.

«مجید الهی راد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد، گفت: امسال در آستانه آغاز سال تحصيلي جديد، جشن عاطفه ها از 15 شهریور ماه تا 15 مهر ماه در خراسان شمالی با هدف كمك به دانش آموزان بي بضاعت برگزار می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی افزود: این جشن از 15 شهریور ماه در میادین شهرها، جمعه آخر شهریورماه در مصلی های نماز جمعه سطح استان و در هفته اول مهر ماه در مدارس استان برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه اکنون بیش از 14 هزار دانش آموز و حدود هزار دانشجو تحت حمایت این نهاد قرار دارند، افزود: حمایت های مالی این نهاد تا کنون توانسته زمینه تحصیل دانش آموزان مناطق محروم را فراهم کند به طوری که امسال بیش از 61 دانش آموز نیازمند تحت حمایت این نهاد در دانشگاه فرهنگیان مجاز شدند.

 

الهی راد اظهارکرد: همچنین طی امسال 8 نفر از دانش آموزان این نهاد موفق به کسب رتبه زیر هزار در رشته های مختلف شدند.

 

وی خاطرنشان کرد: خیرین و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق کدهای دستوری #058*8877* و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰  واریز کنند تا برای کودکان و دانش آموزان نیازمند هزینه شود.

کد خبر 1209595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha