برگزاری کلاس آموزشی امداد و نجات توسط کانون «ولایت» شهرکرد

روستایی گفت: کلاس های آموزشی امداد و نجات توسط کانون فرهنگی هنری «ولایت» در مسجد ۱۴ معصوم شهرکرد با حضور خواهران و دعوت از مربیان سازمان هلال احمر در حال برگزاری است.

«كاظم روستایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کلاس های آموزشی امداد و نجات توسط کانون فرهنگی هنری «ولایت» در مسجد ۱۴ معصوم شهرکرد با حضور خواهران و دعوت از مربیان سازمان هلال احمر در حال برگزاری است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «ولایت» مسجد ۱۴ معصوم شهرکرد ادامه داد: برگزاری دوره های آموزشی در کانون های فرهنگی و هنری مساجد یکی از اولویت های کانون ها محسوب می شود.

 

وی افزود: با توجه به اهمیت بالایی این دوره های آموزشی خوشبختانه استقبال ویژه ای از سوی خواهران عضو کانون و محله چرا که فراگیری آن در زندگی هر فردی قابل استفاده است.

 

روستایی گفت: هدف از برگزاری این دوره ها را آشنایی بیشتر نوجوانان و جوانان با مهارت های کمک های اولیه و امداد و نجات به صورت کاربردی است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «ولایت» مسجد ۱۴ معصوم شهرکرد ادامه داد: با برگزاری این دوره های آموزشی شاهد ارتقای مهارت های نوجوانان و جوانان خواهیم بود.

 

وی بابیان اینکه برگزاری دوره های آموزشی کمک های اولیه و امداد و نجات همراه با اعطای گواهی نامه معتبر است گفت: این دوره آموزشی با مشارکت جمعیت هلال احمر استان برگزار می شود.

 

کد خبر 1209604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha