افتتاح ۶ پروژه آسفالت در راه های روستایی البرز به مناسبت هفته دولت

زندی فر با اشاره به اینکه ایجاد ایمنی پایدار در محورهای مواصلاتی استان البرز رویکرد اداره کل راهداری است گفت: به مناسبت هفته دولت افتتاح ۶ پروژه آسفالت در راه های روستایی البرز انجام می شود.

« علی زندی فر» با تبریک هفته دولت در خصوص اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در استان البرز به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: ایمنی پایدار در سطح محورهای مواصلاتی استان البرز رویکرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز افزود: یکی از اقدامات جدی اداره کل راهداری استان با هدف تحقق پروژه های عمرانی، ارتقاء میزان سطح بودجه است که برای این مهم دولت افزایش 760 درصدی بودجه ملی ایمنی راه های استان را برعهده گرفته است.

 

به گفته وی، تعریف پروژه ها با توجه به میزان اعتبار ملی محقق می شود؛ پروژه های مهمی که در دست اقدام داریم حذف گره ترافیکی فردیس و پل کلاک است که از سال گذشته در سه فاز آغاز شد، که فاز کنار گذر شمالی این طرح به مناسبت هفته دولت افتتاح می شود.

 

زندی فر توضیح داد: از دیگر پروژه های اجرایی، اجرای روکش محورهای راه های روستایی است که برای این مهم 200 میلیارد تومان تخصیص بودجه برای تهیه قیر و آسفالت محقق شده است.

کد خبر 1209649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha