ارائه خدمات پستی در ۷۴ نمایندگی پستی و ۱۹ دفتر ict روستائی یزد

رحمانی پور با اشاره به مهمترین اقدامات اداره کل پست استان یزد گفت: ۷۴ نمایندگی پستی و ۱۹ دفتر ict روستائی یزد را انجام می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، رحمانی پور مدیرکل پست استان یزد در گفت و گو با خبرنگاران گفت: شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران به عنوان گسترده ترین شبکه ارتباطی کشور نقش زیر بنایی در توسعه اقتصادی و بهره وری ملی ایفا می کند .

وی افزوئ: این صنعت بزرگ انسانی همواره کوشیده است تا در جهت افزایش سهم از بازار خدمات پستی ،رشد توان اقتصادی ،نوآوری در خدمات و محصولات ،ارتقای کیفیت خدمات و فعالیتهای پستی ،تأمین رضایت ذینفعان،توانمند سازی و توسعه سرمایه انسانی گام های بلندی را بر دارد.

رحمانی پور گفت: اين شرکت با رويکردهاي نوين و با استفاده از تجربه کشورهاي موفق و همچنين بازنگري در فعاليت ها و اصلاح اساسي در ساختارهاي فني، مالي و سازماني، تحولي چشمگير را در عرصه خدمت رساني موجب گرديده و پويايي، سرآمدي و تأمين رضايت ذينفعان را به عنوان هدف غايي خود تعيين کرده است.

وی با اشاره به مهمترین اقدامات اداره کل پست استان یزد گفت: حذف انحصارات و صدور مجوز به بخش غیردولتی برای ارائه خدمات پستی به مردم از جمله مهمترین این اقدامات است.

مدیرکل پست استان یزد بیان کرد: واگذاری بخش قبول مرسولات پستی به بخش خصوصی با ایجاد تعداد75  دفتر، پیشخوان دولت، 19دفتر ict روستایی و تعداد 74 نمایندگیهای پستی روستایی و 11 نمایندگی قبول شهری در جهت سهولت دسترسی مردم به خدمات پستی، برقراری تعداد 39 خطوط مبادله حمل و نقل و مبادله مرسولات درون استانی با بخش  خصوصی(روستایی -  شهری) از جمله این اقدامات است.

وی گفت:  برقراری4 خط مبادله برون استانی دولتی با استانهای اصفهان ،هرمزگان، کرمان وتهران نیز انجام شده است.

رحمانی پور بیان کرد: ارائه سرویس و خدمات پستی به روستائیان عزیز ، علیرغم پراکندگی زیاد روستاها و غیر اقتصادی بودن ارائه سرویس از طریق ایجاد 74 نمایندگی پستی و 19 دفتر ict روستائی نیز دنبال شده است.

رحمانی پور گفت: انعقاد بیش از 150 نوع قرارداد با دستگاههای مختلف اجرایی اعم از دولتی و غیردولتی جهت انجام خدمات نیابتی درراستای تامین انتظارات و نیازهای مشتریان ، جلوگیری از اتلاف وقت و تردد های غیر ضروری مردم  نیز انجام شده است.

وی افزود: ایجاد بسترهای لازم ( راه اندازی سرویس های تجارت الکترونیک و پست مستقیم)جهت توسعه سرویس خرید و فروش اینترنتی ، توسعه کسب و کار شرکت های نوپا و استارت آپ ها ، ایجاد فرصت اشتغال ، رونق تولید و رشد اقتصادی پایدار دنبال شده است.

 

کد خبر 1209664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha