خدمت‌رسانی به زوار اربعین حسینی عامل همبستگی بین شیعه و سنی است

حجت‌الاسلام ورمقانی با اشاره به اینکه با تاکید بر وحدت اسلامی گفت: باید با خدمت‌رسانی شایسته به زوار اربعین حسینی همبستگی و اتحاد بین شیعه و سنی را به رخ جهانیان بکشیم.

حجت‌الاسلام ورمقانی نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار داشت: در تلاش هستیم شیوه پذیرایی را برای زائران به صورت ویژه‌تر فراهم کنیم.

 

حجت‌الاسلام ورمقانی گفت: شعار امسال اربعین «انا من حسین» انتخاب شده است که توسط ستاد اربعین کشور به همه شهرها اعلام شده و همکاران گرامی در برنامه‌ها و اقدامات رسانه‌ای خود باید این موضوع را مد نظر داشته باشند.

 

وی با تاکید بر تسهیل شرایط پیاده روی زائران اربعین گفت : با توجه به زمان باقی مانده تا آغاز مراسم اربعین حسینی، باید با روحیه و کار جهادی بتوانیم زمینه را برای سفر سهل و راحت عاشقان حسینی فراهم سازیم.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه درسازمان جهادکشاورزی استان کردستان یادآور شد: در زمان شیوع کرونا خدمت گذاران امام حسین (ع) به علت عدم پذیرایی از زائران ایرانی حسرت می‌خوردند اما امسال برای پذیرایی از زائران ایرانی اشک شوق می‌ریزیم

 

وی با تاکید بر وحدت اسلامی عنوان کرد: باید با خدمت‌رسانی شایسته به زوار  اربعین آقا عبدالله الحسین همبستگی و اتحاد بین شیعه و سنی را به رخ جهانیان بکشیم.

کد خبر 1209668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha