تلاش دولت برای ساماندهی کارمندان/ فعالیت ۵۴ هزار کارمند در کردستان

رشیدی‌پور گفت: ۵۴ هزار کارمند در استان کردستان فعالیت دارند که بیشترین تعداد به آموزش و پرورش اختصاص دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان؛ عبدالله رشیدی پور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان صبح شنبه پنجم شهریور ماه در آیین گرامیداشت روز کارمند در بیجار اظهار داشت: امروز به برکت هدایت رهبر معظم انقلاب، ایران اسلامی مقتدرتر از هر زمانی است.

 


وی با اشاره به رویکرد مردم‌محور دولت سیزدهم افزود: دولت مردمی با توجه ویژه به منویات رهبر معظم انقلاب، اقدامات بسیار مهمی در بعد ملی و بین المللی را شروع کرده است.

 


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان تاکید کرد: مدیران باید برحسب توانمندی انتخاب و به اصل سیاست‌های دولت پایبند باشند.

 


وی افزود: ساماندهی نیروهای شرکتی و نقل و انتقال کارمندان در بین ادارات در دستور کار مجلس قرار گرفته و اقدامات مثبتی در حال انجام است.

 


رشیدی‌پوربا اشاره به توجه ویژه دولت به کردستان، اظهار داشت: در سفر اخیر هیات دولت به استان، ۱۷ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اتمام طرحهای عمرانی اختصاص یافت.

 


وی ادامه داد: در هفته دولت در استان کردستان حدود ۶۰۰ طرح در زمینه های تولیدی، خدماتی با سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بهره برداری و یا کلنگ زنی می‌شود.

 


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان تاکید کرد: سیاست مجموعه مدیریت استان بر این است که که هر طرحی که افتتاح می شود مردم بلافاصله از اثرات آن بهره مند شوند و هیچ طرحی بصورت نیمه تمام و یا نمادین افتتاح نمی‌شود.

کد خبر 1209679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha